Gå til innhold

prosject"dj daywalk3r"/kunst og håndverk!


Anbefalte innlegg

hallo! jeg har tenkt og gjøre skole og en worklog. for det første blir meste kabinettet tre og et gammelt kabinettet jeg har fått av brutter :thumbup:

 

sponsor:skolen(4000kr)

brutter gammelt kabinett,neon,litt lakk og noen cpuvifter:P

flere sponsor kommer vel senere, har ikke fått svar enda!

 

meste av forklaringa blir på tegninga

 

jeg skal ha en sirkel med plexiglass i sidedøra.

1 80x80 mm i fronten

3 x 120x 120 mm, 1 i sidedøra, 1 i bak, 1 til vannkjølinga.

 

vannkjøling vet jeg ikke helt om jeg skal ha. det kommer kanskje til bli senere en gang!

 

kom med tips og takker gjerne om dere kan sponse meg med noe;)

 

 

målene kommer etterhvert, sannsynligvis etter jul/nyttårsaften. jeg skal ha ferie vettu:cool:

 

her har jeg laget en sketchup, men skjønner ikke hvordan jeg for den opp!

 

jeg har ikke digitaltkamera, men har en samsung d600 som kommer for det meste til og ta bilder;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja trolig nok, etter og få en 6 på den forrige fikk jeg det:P

treverk er vel ikke no problem ettersom de driver og bygger på skolen:P ellers så kjøper jeg noe av de lokale tre-fabrikkene her!

 

 

jo takk'! hvorfor jeg legger ut en post nå, er fordi jeg vil få mest mulig tips osv nå, før jeg begynner med alt! og for og få mest mulig ut av dette prosjektet.

tillegg tar jeg dette alvorlig med 4000 kr, da er kanskje ikke noe vist gjøre feil da!

størrelsen på kabinettet blir som det brukte gamle kabinettet jeg har bilde av her:

 

brukte kabinettet!

 

Photo-0002.jpg

 

kabinettet har vært lakkert svart før!

men skal ha svart utenfor og rødt eller blått innenfor!

 

Photo-0009.jpg

 

ATX-formfaktoren, denne fester jeg fast, sparte 200 kr der! den lakkeres rødt!

 

Photo-0008.jpg

 

bakdøra til kabinettet har jeg grublet og kanskje bruke, tar og lakkerer litt klarlakk eller no også for shina litt!

 

det jeg tatt av er ATX-plata tillegg psu boksen, diskett rommet, hdd/cd.rommen må jeg kutte av! så det kommer jeg til og gjøre nå er og se på litt tøff og fin rød farge til og få lakkert disse kompente!

Endret av hølands_gutt
Lenke til kommentar
hva med å skaffe kryssfinner og forme pc kabinettet som en Skolemelke kartong? så tegne på kartongmønstret osv ? og så plexi på den ene siden ? f.eks på strekoden ?

5295052[/snapback]

Det hadde jo blitt drit rått da! Noe å tenke på :p hehe blir nok ikkeno sånn på meg, men hadde vært kult :)

Lenke til kommentar
jeg skal ringe og spørre dem i digital impuls, kjenner en som jobber der, skal tillegg spørre om han kan sponse meg litt:P

5295378[/snapback]

Høres bra ut.

 

Sånn som sånn dj ovin sier så er det ikke anbefalt med den gummilisten ;)

 

Hvorfor ikke lage en ordre og bestile masse stæsj fra microplex.no, der har de så si alt du trenger ;) pluss det glasses soim du skulle ha.

 

Men plexi/lexan kan du kanskje skaffe fra din lokale glasshandler ;) hør om gratis avkapp da vel ;)

Lenke til kommentar
Jeg refererer til peaTy her... Bruk motip lakk, det er suveren lakk! Helt herlig å jobbe med, de selger den på bil-lakerings verksteder og på Mekk for en litt billigere penge enn på verksteder...

 

mvh Arne

5298613[/snapback]

Ahhh.... høres konge ut da, hva koster den sånn ca. da?

 

Jeg har en lakk selv som jeg bruker som er ganske bra, så langt da. Skal sjekke navnet på den ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...