Gå til innhold

PSP - Store penger å spare på konsoll/spill...


Jome

Anbefalte innlegg

Har undersøkt litt rundt på HW prisguide, Dinpris.no, Kelkoo, Lefdal & Elkjøp, og det er jammen høvdinger å spare på å velge lurt..

 

Her er det jeg handlet inn:

 

* PSP Valuepack - Lefdal.com: 1895,-

* Wipeout Pure - Digistore.no - 325,-

* Ridge Racer - Digistore.no - 325,-

* GTA: Liberty City - Elkjøp sine fysiske butikker - 299,-

* Burnout Legends - CDon.no - 379,-

 

Bare et ekspempel.. blir skremt når jeg ser Spaceworld og andre ymse kjeder slå til med 549 på knallgul bakgrunn som om det var billig.. og selve PSP'en går jo helt opp i 2795 for value packen..

 

Ellers må jeg berømme Digistore.no sine meget billige priser og frakt, bestilte Wipeout & Ridge Racer for 325 hver, + kun 22 i frakt, og de var i postkassen 2 dager etterpå. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aner jeg sarkasme, eller var det bare en pen måte å si at du betalte det 3-doble i April..  :p

5293896[/snapback]

Ingen sarkasme der. Tollen tok en del av pengene mine. Ellers var det billig nok å importere fra Hong Kong......

 

Du har vert flink til å blinke ut steder å handle. Du har noen bra kvalitets spill der....+Wipeout :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg importerte fra kanada og slapp toll.

Kom meg på 1800kr for konsollen da den var nogenlunde ny.... Hittil har jeg ikke kjøpt noen spill enda. Venter på crisis core...

Har levd av å låne PSP-spill av kompisser. Funker fett det også.

Det beste med PSP er vel egentlig å kunne emulere SNES på den. Kan spille de gamle klassikerne på den :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...