Gå til innhold

Panasonic NV-GS75E - Hjelp til å overføre til data


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har nylig gått til anskaffelse av et Panasonic NV-GS75E kamera,

og jeg har noen problemer med å få lagt inn filmer på dataen.

 

Jeg har USB-kabel og diverse annet, både der jeg kjøpte det og andre steder står det at man kan legge det inn på dataen, men finner det selv ikke ut.

Håper noen der ute med erfaring kan hjelpe meg med problemet?

Finner ingenting i manualen.

 

-HIVsmitta :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  1. Etter å opna programmet du bruker (t.d. Windows Movie Maker, Pinnacle Studio 10, eller eit anna redigeringsprogram), kopler du kameraet til PCen med ein firewireledning. I tråden eg linka til finn du bilete av firewireledningar, og ein illustrasjon av firewireportane.
  2. Skru på kamera (til Play/VCR, ikkje til opptaksmodus). Om det er fyrste gong du kopler til kameraet, vil XP finne kameraet, og du vil truleg få opp ei melding om "Ny hardware registrert" eller liknande, nede til høgre på skjermen.
  3. I redigeringsprogrammet finn du ein kommando for Capture. I Movie Maker (og Adobe Premiere Pro/Elements) finn du den på Fil-menyen: File --> Capture Video. Velg denne.
  4. Du vil då få opp eit nytt vindauget, der du finn knappar for å kontrollere kamera (start/stopp/spol) og byrje overføring (capture). Spol til byrjinga av det du skal overføre, trykk Play, og so Record. No vert det du har filma overført i sanntid (tek 10min å overføre 10min video) til PCen.

Framgangsmåten er lik, uansett kamera. Dei einaste forskjellane ligg i om ein har 4-pins eller 6-pins firewireinngang på PCen (forskjellane vert nevnt i guiden), og kva programvare ein bruker for overføringa.

 

EDIT:

Kva slags disk er H:? Er det ein CD/DVD-stasjon? Det som kan vere, er at det i programmet du bruker er stilt inn å capture til den stasjonen, noko som er vanskeleg om det er ein CD/DVD-stasjon... Om du seier kva program du bruker er det lettare å svare.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Da skjønner jeg det hele bedre, og jeg antar dette går like bra i Pinnacle 9? :)

Nok en gang; Tusen takk for hjelpen! :)

 

EDIT: Når jeg kobler til en ny ting, som minnebrikker osv så blir det da stasjon H.

Jeg er vant med at jeg bare kan gå inn på stasjonen og laste over bildene/filmene..

Endret av HIVsmitta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...