Gå til innhold

Resultatet av såkalt "likestilling"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Snip* Blablabla masse svada og fordommer mot andre debattanter uten å sette seg inn i saken */Snip*

5295481[/snapback]

Les det som står... jeg skriver svart på hvitt hva jeg mener og det skal ikke tolkes til det hinsidige. Og slutt med å leke nazi-moderator mens du ytrer dine egne meninger...

 

Det som diskuteres er:

Vil forskjellsbehandling av søkere på grunn av kjønn føre til lignende episoder som dette? Om noen mener kvinner eller menn er best ledere stiller jeg meg TOTALT likegyldig til, det varierer fra person til person og kan ikke diskuteres uten at debatten sporer så av som den har gjort nå. Har du lyst å diskutere dette kan du vel starte en egen diskusjon om dette?

Lenke til kommentar

Vel, om jeg forstår det riktig er dette ikke en diskusjon rundt de nevnte kvinner og ellers hva TWFA påpekte, men hele "effekten" av likesitilling i næringslivet. Og akkurat det har vi nok av andre tråder om, så denne stenges;

 

Likestilling, kvinner inn i styrene

Likestilling=Liker resultater?

Likestilling eller likebehandling?

Likestilling har tatt av i gal retning

Kvinner og likestilling

 

Bump en av de om man har noe relevant/nytt å tilføye. Kan også flytte over poster fra denne tråden om ønskelig.

 

Er litt usikker på hva topic er her, såsend en pm om du ikke finner noen som tar for seg akkurat det du ønsker, så kan jeg heller revurdere en åpning av denne tråden. :)

 

PS. Enkelte her var virkelig "flinke" til å gjøre denne diskusjonen til å omhandle trådstarter. Dette er ufint og ikke relevant. Trådstarter er ikke temaet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...