Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW E36 styling, lys mm. hvor kjøpe?


Anterialis

Anbefalte innlegg

Hvordan burde jeg gå frem for å sikre meg at dette er CE registrerte varer jeg kjøper? Hvor burde jeg kjøpe dette?

 

Hvis noen av dere hadde giddi å gitt meg et forslag til hva jeg kan kjøpe, hvor jeg kan kjøpe, hva det vil koste for varene, les videre (jeg har tenkt å la et autorisert bmw veksted gjøre dette, evt. Autospesialisten.

 

Taillights

Jeg har lyst på LED baserte baklys. Er dette mye dyrere enn vanlige lys? Det skal være hvite blinklys. Ikke for spaca.

 

Blinklys

Alle blinklys skal være hvite. Ikke LED på noe annet enn baklysa.

 

Headlights

Angle-eyes. Xenon? Er det veldig vanskelig å installere fullstendig xenon pakke, dvs. 10 000 volt konverter, batteri (som klarer dette), lyktespylere og automatisk avblending mm. hvite blinklys som nevnt tidligere.

 

Hvor burde jeg kjøpe dette?

 

Har tenkt å kjøpe m3 leppe foran. Burde jeg kjøre på med sideskjørt, og bakfanger også da?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg si deg!! ;)

 

Råe front lykter: dlbmk02j.gif

Disse får du HER

Her er det blinklys og hovedlykter i samme lykt ;)

 

 

Her har du noen fete LED baklykter: fkrlxlbm002.jpg

Disse får du tak i HER for 4-dørs og HER for 2-dørs (coupe)... Passer veldig bra til de frontlyktene jeg viste deg også!

 

Om du skal ha frontfanger ville jeg anbefalt deg denne: bmwe36frontcm.jpg

Den får du tak i HER...

Denne har litt mer rundere former enn m3 front fangeren. M3 fangeren er ganske firkantete og veldig oppbrukt blant e36 "stylister" om jeg får kalle det for det.

 

Du trenger selvfølgelig ikke sideskjørt og bakfanger om du skal ha frontfanger. Men da får jo bilen et litt her helhets bilde. isteden for at fronten ser mega styla ut og resten av bilen ser orginal ut. Om du kun har tenkt på deg ny frontfanger ville jeg valgt en litt mer diskre fanger...

Endret av In5ErT
Lenke til kommentar

Så veldig bra ut!

 

Noen andre spørsmål:

Blir det for overdrevet med LED baklys? Noen som har sett dette på en e36? Like greit å gå for vanlige baklys, og hvilke burde jeg gå for da?Fine frontlykter! Det er vanlig h9 (eller var det h7) pærer eller?

 

Noen som har noen bilder av e36'er med slike lykter på, slik at jeg kan se helhetsinntrykket?

 

Den leppa syns jeg ble litt "for mye av det gode". Skal være litt mer nøytral, derfor jeg nevnte m3 settet. Enig at det er kjedelig å ha det "alle" andre har. Andre forslag til litt mer diskre, men samtidig fete lepper? Gjerne slik at det ikke ser unaturlig ut at jeg ikke har sideskjørter eller bakfanger. (de er orig.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Xenon kan ettermonteres. Se http://www.dybvik-trading.no/

 

Kan nevnes at skal bilen din ha lovlig montert xenon så må bilen ha automatisk høydejustering (Nei en bryter inni bilen der du kan stille høyden er IKKE automatisk høydejustering) der det bl.a sitter en sensor på bakakselen. I tillegg må bilen være utstyrt med lyktespylere...

 

Kan anbefale deg å ta en titt på bimmers.no forumet for mer info ang. din e-36

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...