Gå til innhold

Iriver IFP-899 (vil ha)


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Jeg har sett meg ut Iriver IFP-899, men sliter med å finne noen som fortsatt selger den. Vet dere om noen butikker som har den utafor grensen og selger internasjonalt?

 

Alternativt hvis noen leser dette og har den liggende nederst i en skuff, så bare si ifra.

 

Den er ideell for meg ettersom den er nett, brukbart med plass og kan gjøre opptak med ok lydkvalitet ifra en ekstern mikrofon (mao ikke bare linje inn).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen.

 

Jeg har sett meg ut Iriver IFP-899, men sliter med å finne noen som fortsatt selger den. Vet dere om noen butikker som har den utafor grensen og selger internasjonalt?

 

Alternativt hvis noen leser dette og har den liggende nederst i en skuff, så bare si ifra.

 

Den er ideell for meg ettersom den er nett, brukbart med plass og kan gjøre opptak med ok lydkvalitet ifra en ekstern mikrofon (mao ikke bare linje inn).

5292453[/snapback]

 

 

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg å finne den, men jeg støtter deg i valget ditt. IFP-799 skal for øvrig være helt lik teknisk, den er bare litt ulik utseendemessig. Kanskje den er lettere å få tak i?

 

Etterfølgerne T10, T20 og T30 er rett og slett ikke like bra. Lyden er god, men det mangler på funksjonalitet.

 

Jan

Lenke til kommentar
"Please note that we cannot ship to Norway. "

Står på skjemaet man fyller ut kontaktinformasjon før man kjøper.

 

Utrolig sadistisk.

5300049[/snapback]

 

Hei, vet det blir et litt tomt svar - men:

Det finnes tjenester der du kan kjøpe varene, få de levert til et amerikansk firma som så sender det hjem til deg om det virkelig står på liv og død ;)

 

Skulle gjerne ha gitt deg mer informasjon men har på en måte ikke tid (til å google meg løs på priser etc.) men håper at noen annen med kompetanse på slikt ser dette og gir deg et litt mer fullgodt svar ;D

Men uansett; koster nok litt ekstra ja...

Lenke til kommentar

http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=55661&site=3 800kr for ordinær MD spiller med opptak kan jo kalles veldig billig...

 

Denne med HiMD er på 1500kr

 

http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=55695

 

og som du sier at programvaren suger og er helt enig i det, har selv sony harddisk mp3 spiller, og der er du også nødt til å bruke den sammeprogramvaren, men ellers så er spilleren meget fin.

Lenke til kommentar

Kjøpte en IFP-899 på Ebay ifra en sjappe som utelukkende selger via ebay.

180 dollar med frakt erke så verst.

 

Takker til alle som bisto meg. Spes Rakib.

 

Snodig at Iriver faser ut spillere som det virker som om mange er veldig fornøyd med og erstatter de med spillere med magrere funksjonalitet.

Endret av tha_lode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...