Gå til innhold

Solarium på Hytte


kunchun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hytte skal hverken ha innlagt strøm eller vann!

5296284[/snapback]

Nåda. Det er da forskjell på hytter. På familiehytta mi har vi til og med satelitt-TV. Det er kos.

 

Lurer på hva JoachimR kommer til å svare i denne tråden.

5296291[/snapback]

Vi skal ha større strøm inntak enn et normalt hus. Driv å vurderer badebasseng også. Fint å ha, slipper man å gå laange turer for å bade!

Lenke til kommentar

Dette kan du leie fra blandt andre Brun og Blid. I tillegg kan du gå direkte til importøren, f.eks. Phillips?, og kjøpe direkte. Tror tilogmed Elkjøp og lignende til tider har tilbud på solarium.

 

Ser ikke noe galt i slikt på en hytte. Var faktisk en ganske god ide for en vinterhytte. Sauna har vel alle nybygde vinterhytter, men solarium var jo en kjempeide for påsken der solen forsvant...

 

Tomat-Ulf: Vinterhytten vår har telefon/fax-linje, og vi har nå fått lagt inn noe bredbåndsgreie hos naboen, slik at vi kan koble oss opp over wlan. :) Den har også kabel-TV. Solarium mangler vi imidlertid...

Lenke til kommentar

Kjøp Dior Bronze brunkrem i stedet for solarium, så slipper du hudkreften.

 

Mye andre tekniske duppeditter er imidlertid kjekt, mange som ikke kan være på hytten over noen dager sammenhengende med mindre en har tilgang til Internet grunnet jobbforhold. Et eget PC-rom høres latterlig ut, men et kontor i tilknytning til hovedsuiten trodde jeg var å regne som en selvfølge i høyere prisklasser.

 

Det er grenser for hvor dyrt hjemmekinooppsett det er glupt å ha stående på en hytte, temperaturforholdene er gjerne litt varierende der, og det får være måte på hvor lukrativt det skal være å bli tyv... Unntaket er selvfølgelig hvis hytten ligger slik til at Securitas eller andre kan være innom jevnlig.

Lenke til kommentar
Sauna har vel alle nybygde vinterhytter

5297518[/snapback]

 

Hihihi! <3

5297976[/snapback]

Herregud, de har da det?

 

Ser at innlegget jeg forsøkte å skrive etter Thomas' forsvant. Tror forumet var ustabilt da jeg postet. Hovedpunktene var at:

Jeg bruker selvbruning til vanlig.

 

Solarium en gang i blandt skader neppe mer enn å ligge tre dager ekstra i solen et eller anent charter-sted.

 

Vi har ikke akkurat PC-rom på vinterhytten, men et lite kontor.

 

Solarium krever visstnok 16 ampers-sikkeringskrets, forstå det den som vil, men siden trådstarter går elektrolinje bør han vel forstå det.

Lenke til kommentar
Sauna har vel alle nybygde vinterhytter

5297518[/snapback]

 

Hihihi! <3

5297976[/snapback]

Herregud, de har da det?

 

Ser at innlegget jeg forsøkte å skrive etter Thomas' forsvant. Tror forumet var ustabilt da jeg postet. Hovedpunktene var at:

Jeg bruker selvbruning til vanlig.

 

Solarium en gang i blandt skader neppe mer enn å ligge tre dager ekstra i solen et eller anent charter-sted.

 

Vi har ikke akkurat PC-rom på vinterhytten, men et lite kontor.

 

Solarium krever visstnok 16 ampers-sikkeringskrets, forstå det den som vil, men siden trådstarter går elektrolinje bør han vel forstå det.

5297998[/snapback]

 

Den hytta deres virker drit kul imotb for hytta til moren min. Knapt strøm der: p

Skjønner 16ampere sikring ja, droppa solarium da. Badstue også, fikk ikek tid til å regne ut alt. Ganske stort prosjekt å har masser av andre ting å sette opp. Så kortslutningsvern sikringa ble på hmmmm.. husker faen meg ikke, mener 36 men virka lite, 68A kanskje:/ husker ikke helt=)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...