Gå til innhold

City of Villains - rekruttering til guild


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er co-leder i en etablert Supergruppe i CoV. Vi har over 50 medlemmer, men kun en kjerne av 20-25 som spiller ofte. Vil gjerne ha flere folk med oss, både hardcore spillere og folk som spiller sånn passe ofte.

 

SG har bortimot 20 characters som er mellom 30-40 lvl, basen vår er oppgradert i størrelse og vi har teleporters til 6 locs så langt. Vi har også med-bay, RAID teleporter mission computer etc ;)

 

I tillegg har vi en permanent Ventrillo server og *krysser fingre* snart en egen web-side for SG'en.

 

Ta kontakt med meg enten i spillet eller på epost.

P.S. Vi har COOKIES! :dribble:

 

CoV main character:

Mr Crush

 

Epost:

[email protected]

 

Edit: Endret emnetittel

Endret av Gvarv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen:)

 

Vi har ikke en City of Heroes SG, skurker er vi alle mann!

 

Ting jeg liker ved CoV:

*Karakterdesign - vanvittig mange muligheter for å lage akkurat din superskurk.

*Bevegelsesfrihet - superkrefter som gjør at du kan bevege deg fort og fritt.

*PvP oppsett - Egne soner med balanserte levelbegrensinger (booster eller trekker deg ned i level)

*Lackey/Malefactorsystemet - Gjør at karakterer med veldig forskjellig level kan spille sammen på en saklig måte.

*Skurkeaktigheten - gir meg en skikkelig "silverage comic" stemning. Omtrent som når den litt for søte og snille baben du dater tar på seg slem jente klær ;)

 

 

Norskhetsnviå: Sånn passe så lagt. Vi har 4 norske og en 2-3 dansker som spiller. Ellers plukker vi fritt fra hele Europa helt bort til Portugal;)

 

På skrytelista kan jeg nevne at ved siste store event hadde vi GM skurkekarakteren på laget vårt, han tok seg til og med bryet å logge på teamspeak serveren vår!

Lenke til kommentar

Synd. Jeg har CoV selv, men vil ikke begynne på en helt ny karakter nå.

 

 

Octomannen: Er mye av det Gvarv sier, som gjør disse spillene så gode. CoV og CoH er altså to frittstående spill, som er relativt like. I City of Villains spiller du en superskurk, mens i CoH er du en vaskeekte superhelt. CoV og CoH foregår på to forskjellige steder, Rogue Isles og Paragon City, men noen områder er åpne for PvP hvor de "slemme" spiller mot de "snille". Noe som også gjør disse spillene så utrolig morsomme er det veldig gode communityet.

 

Nordmenn er det ikke mange av i City of Heroes, tror jeg aldri har møtt en, faktisk, bare noen dansker og en svenske. Det er stort sett bare briter, da tyskere og franskmenn spiller på andre servere, og amerikanere har egen versjon av spillet.

 

 

Gvarv: Hadde dere Jawbreaker, eller Crater på laget deres? Tøft. :D

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
JEg spiller wow, og synest dette CoV/CoH ser veldig rart ut, elelr hørest rart ut. På wow kan man liksom drepe store veldi vanskelige bosser, er det slik i de spillene? Gjør man quests og dreper "monster"? Har man skills? Har man classes?

5355343[/snapback]

 

Du får nesten kjøpe spillet selv og se, ser at playX har et veldig godt tilbud på COH nå, å så er det bare 10 kr frakt også...

Lenke til kommentar
JEg spiller wow, og synest dette CoV/CoH ser veldig rart ut, elelr hørest rart ut. På wow kan man liksom drepe store veldi vanskelige bosser, er det slik i de spillene? Gjør man quests og dreper "monster"? Har man skills? Har man classes?

5355343[/snapback]

CoH/CoV er ikke så rart. Selvølgelg gjør man quests, (eller missions som det heter i CoH/CoV) og skills og classes finnes selvsagt. Man dreper i CoH tyver og lovbrytere, og en del muterte mennesker, som zombier og radioaktive mennesker osv. I CoV er det stort sett det samme, men ikke så mye tyver og kjeltringer.

 

Det er som de fleste andre MMORPGer, du velger en "class". Det heter forsåvidt ikke class i CoH/CoV, men archetypes. Disse klassene går ut på hva slags spesialitet du har. Du kan lese her og her for mer informasjon om klassene osv. Skills er det som sagt også, dette er altså forskjellige krefter man har, som har et utgangspunkt i hvilket power set man velger. Et power set er en gruppe med krefter. En gruppe kan f.eks. være superslag, eller udødelighet. Les mer om det i linkene.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...