Slaughter Skrevet 14. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2005 Oppfølgaren til UFO: Aftermath og UFO: Aftershock er under utvikling: UFO: Afterlight (working title) is sequel to UFO: Aftermath and UFO: Aftershock series, which brings you completely new insight to story of Aftershock, this time from lonely human inhabitants on Mars. Game play highlights: combination of global strategy and tactical missions new strategic game with resources management and terraforming possible in later stage of the game advanced tactical portion of the game with possibility to enter buildings, different heights, destructible environment, thermo visions and more even stronger RPG elements, all your subjects are known by name, complex training system, special equipment and more completely new story building on the events from UFO: Aftershock large number of new technologies, weapons and equipment to develop completely new environments on a planet different from Earth more complex diplomacy option affecting the story aliens, drones and robots in your team new enemies and new alien races with variable weapons and battle tactics Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 14. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2005 Nok et spill fra ALTAR som vill komme ut med et 3 siffret antall bugs ? Nei , denne gang holder jeg meg unna. Men derimot ser jo UFO:ET ut som et låvende spill ! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2005 Høres bra ut. Får bare håpe at Altar finner en bedre utgiver denne gangen, som ikke tvinger på dem å rushe spillet med de nevnte 3-sifrede bugsene + prakker på det StarForce. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2005 Ja, håpar dei greier å planlegge utviklinga betre denne gongen, og slepp problemer med publisher. Men etter å ha sett utviklinga, er eg veldig positiv. UFO: Aftermath var eit så som så spel, medan UFO: Aftershock er ganske så bra. Fortsatt mykje som kan betrast i UFO: Aftershock, men det tredje spelet har potensiale til å bli meir eller mindre perfekt. Tida vil vise. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 15. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2005 Perfekt ? Du er nå morsom du Men nå er det et ordtak som heter alle goe ting er 3 , men tviler på at det gjelder Altar. De kunne nå ha fikset UFO:AS før de begynte på et nytt spill. Men ser jo ut som de livnærer seg på halvferdige produkt. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2005 Savner fortsatt det enklere og morsommere gameplayet og oppsettet i UFO: Enemy Unknown. Hvorfor kan de ikke bare spille det spille og se hvordan det skal gjøres? Hadde gitt mye for en oppdatert, gjerne også 3D utgave av UFO: Enemy Unknown. Grafikken er ikke bestanding alt, men gode gamle UFO sammen med dagens hotteste grafikk og fysikkmotor hadde blitt et kjempespill. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 15. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2005 La nå døde katter ligge i fred. UFO:Enemy Unknown var genialt da det kom ut. En oppdatert versjon med grafikk og fysikk ville bare være OK. Verden har utviklet seg siden den gang. Det introduserte på mange måter en helt ny type spill, som selv om det ikke har vært så *veldig* mange spill av denne typen, så har de utviklet seg siden den gang. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2005 Perfekt ? Du er nå morsom du Men nå er det et ordtak som heter alle goe ting er 3 , men tviler på at det gjelder Altar. De kunne nå ha fikset UFO:AS før de begynte på et nytt spill. Men ser jo ut som de livnærer seg på halvferdige produkt. 5295764[/snapback] Og det er sjølvsagt ikkje mogleg å starte utviklinga av eit nytt spel og oppdatere det gamle på likt? Det er stort sett bare dei som programmerar som fiksar bugs. Resten har lite med dette å gjere, og kan derfor starte utviklinga av det neste spelet i serien. @Cappo: Det er dette me vil prøve å få i gang med "X-COM: Resurrection" kampanjen. Eg fekk nettopp svar frå Nival (Silent Storm, Heroes 5) kontakten min. Alle der er stortsett X-COM fans, og svært mange av dei som jobbar der kunne tenkje seg å utvikle det neste X-COM. Nå diskuterer me korleis me skal gå fram for å bevise at det er stor interesse for eit nytt X-COM, og kva me skal gjera for å få publisheren med på det. Er sjølvsagt ekstremt liten sjanse for at me kjem nokon veg med dette, men me må prøve. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Mmmm.... utgivelsesdato er satt. 9. februar. Bare litt over to måneder til (gitt at det ikke blir forsinka, og det blir jo dataspill aldri ) Begynner å glede meg. Blir nok også siste PC-spill jeg kjøper. Har stopper å oppgradere XP, og Vista kommer jeg ikke til å hive meg på. Men det var off topic. Gleder meg til Afterlight. (Lurer forresten på når UFO: After eight blir lansert ) Edit: http://www.ufo-afterlight.com/pages/hq.html Endret 5. november 2006 av JBlack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå