Gå til innhold

UFO: Afterlight under utvikling!


Anbefalte innlegg

Oppfølgaren til UFO: Aftermath og UFO: Aftershock er under utvikling:

UFO: Afterlight (working title) is sequel to UFO: Aftermath and UFO: Aftershock series, which brings you completely new insight to story of Aftershock, this time from lonely human inhabitants on Mars.

  • Game play highlights:
     
     
  • combination of global strategy and tactical missions
     
     
  • new strategic game with resources management and terraforming possible in later stage of the game
     
     
  • advanced tactical portion of the game with possibility to enter buildings, different heights, destructible environment, thermo visions and more
     
     
  • even stronger RPG elements, all your subjects are known by name, complex training system, special equipment and more
     
     
  • completely new story building on the events from UFO: Aftershock
     
     
  • large number of new technologies, weapons and equipment to develop
     
     
  • completely new environments on a planet different from Earth
     
     
  • more complex diplomacy option affecting the story
     
     
  • aliens, drones and robots in your team
     
     
  • new enemies and new alien races with variable weapons and battle tactics
     

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, håpar dei greier å planlegge utviklinga betre denne gongen, og slepp problemer med publisher. Men etter å ha sett utviklinga, er eg veldig positiv. UFO: Aftermath var eit så som så spel, medan UFO: Aftershock er ganske så bra. Fortsatt mykje som kan betrast i UFO: Aftershock, men det tredje spelet har potensiale til å bli meir eller mindre perfekt. Tida vil vise.

Lenke til kommentar

Savner fortsatt det enklere og morsommere gameplayet og oppsettet i UFO: Enemy Unknown.

Hvorfor kan de ikke bare spille det spille og se hvordan det skal gjøres?

Hadde gitt mye for en oppdatert, gjerne også 3D utgave av UFO: Enemy Unknown.

Grafikken er ikke bestanding alt, men gode gamle UFO sammen med dagens hotteste grafikk og fysikkmotor hadde blitt et kjempespill.

Lenke til kommentar

La nå døde katter ligge i fred.

 

UFO:Enemy Unknown var genialt da det kom ut. En oppdatert versjon med grafikk og fysikk ville bare være OK. Verden har utviklet seg siden den gang. Det introduserte på mange måter en helt ny type spill, som selv om det ikke har vært så *veldig* mange spill av denne typen, så har de utviklet seg siden den gang.

Lenke til kommentar
Perfekt ?

 

Du er nå morsom du  :whistle:

 

Men nå er det et ordtak som heter alle goe ting er 3 , men tviler på at det gjelder Altar. De kunne nå ha fikset UFO:AS før de begynte på et nytt spill. Men ser jo ut som de livnærer seg på halvferdige produkt.

5295764[/snapback]

Og det er sjølvsagt ikkje mogleg å starte utviklinga av eit nytt spel og oppdatere det gamle på likt? Det er stort sett bare dei som programmerar som fiksar bugs. Resten har lite med dette å gjere, og kan derfor starte utviklinga av det neste spelet i serien.

 

@Cappo: Det er dette me vil prøve å få i gang med "X-COM: Resurrection" kampanjen. Eg fekk nettopp svar frå Nival (Silent Storm, Heroes 5) kontakten min. Alle der er stortsett X-COM fans, og svært mange av dei som jobbar der kunne tenkje seg å utvikle det neste X-COM.

 

Nå diskuterer me korleis me skal gå fram for å bevise at det er stor interesse for eit nytt X-COM, og kva me skal gjera for å få publisheren med på det. Er sjølvsagt ekstremt liten sjanse for at me kjem nokon veg med dette, men me må prøve.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Mmmm.... utgivelsesdato er satt. 9. februar. Bare litt over to måneder til (gitt at det ikke blir forsinka, og det blir jo dataspill aldri :roll:) Begynner å glede meg.

 

Blir nok også siste PC-spill jeg kjøper. Har stopper å oppgradere XP, og Vista kommer jeg ikke til å hive meg på. Men det var off topic. Gleder meg til Afterlight.

 

(Lurer forresten på når UFO: After eight blir lansert :lol: )

 

Edit:

http://www.ufo-afterlight.com/pages/hq.html

Endret av JBlack
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...