Gå til innhold

Hvor er det best å grinde?


Anbefalte innlegg

Jeg er nå lvl 45 (Priest) og lurer på de beste stedene å gå?

 

Hvilke av disse er best?

 

The Hinterlands 40-52

Searing Gorge 43-52

The Blasted Lands 45-55

Feralas 40-50

Tanaris Desert 40-50

 

og evt:

Azshara 45-55 (Dunno hvor det er da)

 

Jeg går for det meste i Tanaris og grinder på ogrene der. Ok med XP og en god del mageweave drop.

Hva anbefaler dere at jeg skal gå?

 

EDIT: Fiksa tittel

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg var lvl 44 til 47 grinda jeg de elite folka utenfor ZF (gjorde også instancen). Dette fikk jeg tid til når jeg ikke var i Arathi Basin.

 

Edit: Spiller Undead Shadowpriest.

5291834[/snapback]

 

Er det OK drop fra de da? Dropper det en del Mageweave cloth?

5291850[/snapback]

Jupp, de dropper mageweave hele tiden, 4-11sølv og en del vendor crap (gråe hvite items) Det spawner en chest der også. Får mye xp. Går ut ifra at du har Shadowform (ellers kan det bli hardt).

Lenke til kommentar
Når jeg var lvl 44 til 47 grinda jeg de elite folka utenfor ZF (gjorde også instancen). Dette fikk jeg tid til når jeg ikke var i Arathi Basin.

 

Edit: Spiller Undead Shadowpriest.

5291834[/snapback]

 

Er det OK drop fra de da? Dropper det en del Mageweave cloth?

5291850[/snapback]

Jupp, de dropper mageweave hele tiden, 4-11sølv og en del vendor crap (gråe hvite items) Det spawner en chest der også. Får mye xp. Går ut ifra at du har Shadowform (ellers kan det bli hardt).

5291984[/snapback]

 

Det var det da.... Jeg får det om et par lvls så derfor dropper jeg det for øyeblikket. :)

Lenke til kommentar

Anbefaler den hulen og området utenfor på Isle of Dread, Feralas. Mobsene der er 43-45 (etter det jeg husker), og går ned fort. Jeg levlet 43 til 48 der, med en xp på opp til 40000/h, uten rested. Jeg var hunter, og vet dog ikke hvordan det er for priests der, men du kan nå give it a shot. Inne i hulen er det for det meste casters og mobs som går under 'paladin' (ingen healer though, tror jeg).

Lenke til kommentar
Jeg prøvde den naga-hulen, men var ikke så forferdelig imponert. Foretrekker ogrer fremfor naga.

 

Tror nok for øvrig det går kjappere å grinde med en hunter enn shadowpriest, med mindre priesten har backpacken full av conjured water.

5304347[/snapback]

 

Jeg har venner som er Mages! :D Spør alltid dem om water før jeg drar til ogrene ;) Lur ting :p

Lenke til kommentar

istedet for å lage ny tråd spør jeg her:

 

Er nå lvl 54 warlock og er dritt lei un goro og har tenkt på å begynne å farme til robe of th e void som jeg helst skal ha på lvl 57, derfor trenger jeg steder å gå som dropper felcloth hvor noe skal brukes til mooncloth og runecloth til tailor. Essence of undeath var visst billig på ah en gang så fikk 10 for 10 gull, og 2 til 1.5 gull. Essence of fire er verre med, men tenkte å v ente til lvl 56 med det.

 

Rotete post sorry, men noen ideeR?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...