Gå til innhold

Skjerm funker ikke til pc


DE1

Anbefalte innlegg

Morn!

 

Har en gammel pc som jeg driver og pusser opp nå.

I dag skulle jeg teste skjermen og den ville selvfølgelig ikke virke. (Min flaks)

 

Den skal brukes til "DJ-pc" på juleballet på mandag så dette er en hastesak så jeg håper jeg får svar fort.

 

Jeg har prøvd med flere skjermer, flere kabler og et annet skjermkort (et gammelt et) [har integrert skjermkort]

 

Håper på raske svar - Prøver alt!

 

Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte å føye til det i stad men når skjermen har strøm men uten skjermledning i noen som helst pc så står det at det ikke er kontakt med en skjerm. (Natruligvos)

 

Men når jeg kobler skjermen i pcen så blinkert bare det orange lyset som skal være grønt ved kontakt (denne lyser bare orange uten kontakt med noen pc)

 

Skjønte noen i det hele tatt hva jeg mente? :tease:

Lenke til kommentar

hei.

 

kan si deg med en gang, test et annet skjærm kort.

 

kan nesten si 100% at det er dette som er feilen, enten kortet eller porten

det er svært skjeldent at skjærmen ryker på den måten der

 

Edit: Husk også på å slå av det interne skjærm kortet i bios før du dytter inn et psi eller agp kort, og prøv gjærne flere kort, helst av nyere dato

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar
hei.

 

kan si deg med en gang, test et annet skjærm kort.

 

kan nesten si 100% at det er dette som er feilen, enten kortet eller porten

det er svært skjeldent at skjærmen ryker på den måten der

 

Edit:  Husk også på å slå av det interne skjærm kortet i bios før du dytter inn et psi eller agp kort, og prøv gjærne flere kort, helst av nyere dato

5295446[/snapback]

 

 

tror ikke det er skjermkortet. Antar det er CPU eller hk som har gått til hell***

 

har opplevd dette før på en del pc'er, og det har aldri vært skjermkort

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...