Gå til innhold

[løst]Forumet er så sykt tregt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan godt skjønne at det må være frustrerende for Hr. Ueland & Co at det ramler inn nye tråder om at forum er tregt, dere gjør vel så godt dere kan.

Men når det kun står en melding som er nesten en uke gammel, som jeg tolker dithen at det er noe småtrøbbel her og der, kan jeg skjønne at det renner inn nye klager også.

I min forumtid har jeg aldri opplevd så vedvarene allvorlige problemer som det tydeligvis er nå.

 

Så mitt tips, oppdatere den meldingen om problemer slik at man med en gang forstår at det jobbes med, og gjerne litt mer spesifikt hva problemet er.

Om ikke annet, bare trykk edit -enter så man skjønner at det ikke er en gammel mld.

 

Ikke fordi jeg mener vi har krav på det, vi har vel strengt tatt ikke krav på noe, men mange lurer nok, og mange er nok utolmodige når det tilsynelatende ikke blir noe bedring. Inkludert meg selv. :)

 

Så håper vi det blir en bedring snart, at folk klager bør dere ta som et kompliment.

 

Edit, Hårek var litt før ute med noe av samme budskap.

Endret av pcp160
Lenke til kommentar
sant. Går ikke an å bruke forumet. Tok meg 4 min å komme meg inn her nå. Dette er ikke "små problemer".

5291162[/snapback]

Det har vi da aldri sagt :)

 

Jeg har forøvrig lagt inn en liten kodeendring nå som jeg håper skal hjelpe litt på ventetiden på sidevisningenene. Og skal se om vi ikke kan få oppdatert statustråden med litt mer informasjon snart. :)

Lenke til kommentar
Nei, der tar du helt feil asad. Tiden som blir brukt på gang på gang å svare på alle klagetrådene kunne heller vært brukt på feilretting, hvis det ikke var for blant annet deg.

5295091[/snapback]

 

Jamen da burde dei jo for svarte ha fått ut fingern fra ein viss plass og mekka til ei status side, eller oppdatert posten om problema litt oftere.

 

Tida går med til og informere om problemet når dei ikkje informerer alle på ein gang.

 

Dere har ikkje vurdert og sette forumdrifta ut på anbud eller.no da? Dette er tydlivis ikkje eit område dere bør satse for masse på. Det går på ræva tett og ofte. Det er egentlig litt synd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...