Gå til innhold

Hva skjer med viftene på acer ferrarien?


yokko

Anbefalte innlegg

Hei, fikk min acer ferrari 4005 i dag. Denne maskinen er sinnsykt pen å se på, men en ting irriterer meg sykt mye! Viftene! De går jo kontinuerlig, og kan ikke si at det er en fin og jevn viftedur som jeg fikk inntrykk av her på forumet!

Jeg hadde en dell xps før og må si at intel prosessoren er ti ganger stillere. Er det noen tiltak jeg kan gjøre for at viftene går mer lydløse?

 

Ellers vil jeg si atr maskinen er finere og mye mer mobil enn xpsen! selv om det ikke er så stor forskjell på skjermene. Men merker at konstruksjonen på xpsen er faktisk bedre. :hmm:

 

Ja,ja.. jeg var på utkikk etter en mindre pc og nå fikk jeg det! Kan ikke klage!

 

Takk til de som svarer og kan være behjelpelig :!: ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kanke hjelpe, men har en acer aspire selv. vifta går rimelig ofte her også:S

lurer på det samme :hrm:

5288811[/snapback]

 

 

Dersom temperaturen ikke er så høy så burde det vel finnes en program som kan regulere viftene?

Selv har brukt i8kfan til min Dell. Regner med at det finnes et lignende program til deres maskin.....

Lenke til kommentar
kanke hjelpe, men har en acer aspire selv. vifta går rimelig ofte her også:S

lurer på det samme :hrm:

5288811[/snapback]

 

 

Dersom temperaturen ikke er så høy så burde det vel finnes en program som kan regulere viftene?

Selv har brukt i8kfan til min Dell. Regner med at det finnes et lignende program til deres maskin.....

5288906[/snapback]

 

Jeg har lest at det kan lønne seg å undervolte maskinen...med tanke på strøm og viftestøy, men det er ikke noe jeg tør å legge meg ut på... har ikke gjort det før..noen andre som har forska og testet ut litt??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...