Gå til innhold

Ny Live Messenger-beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt kjipt at det ikke er Windows 2000 støtte for programmet. Dette er vel noe unødvendig å sile bort Windows 2000 brukere når Windows XP er såpass likt i grunnen. Microsoft gjør gjerne noen litt sære grep nå og da. Ikke det at Messenger er det programmet jeg kommer til å savne mest da, akkurat. :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
testa den for en god stund sia.. like den ikke.. treeg og buggete.. huff..

5338232[/snapback]

Nei, det er ikke det beste jeg har prøvd, avinnstallerte den etter 5 min.

Håper den blir bedre etterhvert, men det er ihvertfall mange (*kremt* ..Noen) nye fungsjoner og noen av de er faktisk veldig praktiske også (i motsetning til sist gang hvor de bare puttet inn masse fjortis-crap) Bl.a. er det en veldig bra søkefungsjon i hovedvinduet hvor man kan søke etter kontakter (veldig nyttig, har alltid lyst på det) og så kan man fylle ut på egenhånd masse informasjon om kontaktene (mob, adr, tlf ++)

 

Men det første som slo meg når jeg innstallerte den var at det ikke er så veldig fornuftig bruk av skjermplass. Det er store kanter som tar mye mer plass enn før og det er kun en liten del som er holdt av til praten(teksten) og kontaktlisten.

 

EDIT: La til bilde + la til litt mer forklarende tekst.

 

Bildet er hentet herfra.

http://www.softpedia.com/progScreenshots/M...shot-29111.html

 

MSN-Messenger-8_1.png

Endret av 100smiles
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...