Gå til innhold

bedre bilde med HD ready Tv ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes du skal søke litt på forumet også finnes det veldig mange guides på nettet også.

http://www.hjemmekino.no/guide/tvsystemer_hdtv.asp

5288736[/snapback]

 

 

Tusen takk for ukonstruktivt svar, driter i hva du synes, jeg ønsket svar på et ja / nei spørsmål p.g.a at jeg ikke gidder å lese en masse innen et emne som egentlig ikke intereserer meg. :mad:

5289158[/snapback]

Nå syns jeg imo at du skal roe deg ned imo, vedkommende gir deg tross alt en link til ei god side og en guide om akkurat dette emnet du spør om, så å be han pent å "reise til helvette" fordi han prøver å hjelpe kan du bare la være.

Lenke til kommentar
Synes du skal søke litt på forumet også finnes det veldig mange guides på nettet også.

http://www.hjemmekino.no/guide/tvsystemer_hdtv.asp

5288736[/snapback]

 

 

Tusen takk for ukonstruktivt svar, driter i hva du synes, jeg ønsket svar på et ja / nei spørsmål p.g.a at jeg ikke gidder å lese en masse innen et emne som egentlig ikke intereserer meg. :mad:

5289158[/snapback]

Nå syns jeg imo at du skal roe deg ned imo, vedkommende gir deg tross alt en link til ei god side og en guide om akkurat dette emnet du spør om, så å be han pent å "reise til helvette" fordi han prøver å hjelpe kan du bare la være.

5291506[/snapback]

 

jeg har aldri bedt noen pent om å reise til helvette, jeg prøver bare å uttrykke min frustrasjon over alle disse dumme svarene. Jeg vet at jeg kan søke på forumet, jeg vet at det finnes masse sider som omhandler emnet, jeg har lest ganske mye om emnet, jeg vet at jeg kan søke og lese meg til det. Jeg vet også at det er mange som sitter inne med den infoen jeg søker, (regner med at euroshopper visste at svaret var nei) da blir det enklest for meg å spørre her å få et Ja eller nei svar på mitt spørsmål.

 

Hvis jeg f.eks får spørsmål om en konkret ting og kan enkelt svare ja eller nei, så sender jeg ikke link slik at den som spør må finne det ut selv, det er jo derfor vi spør ? eller ?

Lenke til kommentar

Det er nettopp pga. brukere som deg som vil ha svar på konkrete ting jeg har lagt ut den lenken, den fungerer nemlig veldig greit som FAQ. For da slipper du til neste gang å lese gjennom hundre forskjellige tråd som igjen er startet av brukrer som deg for å svar på ting som har blitt besvart veldig mange ganger før.

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Det er nettopp pga. brukere som deg som vil ha svar på konkrete ting jeg har lagt ut den lenken, den fungerer nemlig veldig greit som FAQ. For da slipper du til neste gang å lese gjennom hundre forskjellige tråd som igjen er startet av brukrer som deg for å svar på ting som har blitt besvart veldig mange ganger før.

5291855[/snapback]

 

 

da kan jo du fortelle meg hvor på den linken jeg finner svar på mitt spørsmål, for jeg finner det ikke.

Lenke til kommentar
Det er nettopp pga. brukere som deg som vil ha svar på konkrete ting jeg har lagt ut den lenken, den fungerer nemlig veldig greit som FAQ. For da slipper du til neste gang å lese gjennom hundre forskjellige tråd som igjen er startet av brukrer som deg for å svar på ting som har blitt besvart veldig mange ganger før.

5291855[/snapback]

 

 

da kan jo du fortelle meg hvor på den linken jeg finner svar på mitt spørsmål, for jeg finner det ikke.

5301141[/snapback]

 

Gidd?

Lenke til kommentar
Det er nettopp pga. brukere som deg som vil ha svar på konkrete ting jeg har lagt ut den lenken, den fungerer nemlig veldig greit som FAQ. For da slipper du til neste gang å lese gjennom hundre forskjellige tråd som igjen er startet av brukrer som deg for å svar på ting som har blitt besvart veldig mange ganger før.

5291855[/snapback]

 

 

da kan jo du fortelle meg hvor på den linken jeg finner svar på mitt spørsmål, for jeg finner det ikke.

5301141[/snapback]

 

Har du lest noe der og klikka på noen av linkene?

Det står veldig mye nyttig der...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...