Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

flere trådløse nettverk


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en spesiel løsning. Finnes det en trådløs ruter som man kan lage 2 eller flere trådløse nettverk med forskjellige instillinger. disse skal da være online samtidig.

 

f, eks samme ruter skal lage en kryptert forbindelse og en åpen forbindelse med visse begrensninger.

 

Har allerede en trådløs ruter i dag, kan jeg løse dette på en annen måte, f. eks koble til noe annet utstyr til eksisterende for å få et nytt trådløs nett til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv prøvd løsningen du nevner..Anbefaler deg sterkt ifra å ha 2 nett ifra 1 router..Det blir veldig ustabilt og sendingene blir påvirket med hverandre og hastigheten på nettet ditt blir kraftig svekket...

 

Da lønner det seg heller å kjøpe 2 routere og innstille slik at de får halvparten av kapasiteten på inja de hver..Du spillet nettet hvis du skjønner hva jeg mener..

 

Håper du får det til da.. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...