Gå til innhold

Komplett.no sine PostAutomater noen som har prøvd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Um... sjansen for å gjette rett på åtte siffer er ikke spesielt stor da. Den er vel 1/10e8 så det vil med andre ord si at du gjetter rett en eller annen gang i løpet av hundre millioner forsøk..?

 

Hvis du har fri i hele julen og er ekstremt rask til å taste kombinasjoner så er det jo bare å sette i gang å taste ;)

Lenke til kommentar
hehehe.... men på OSLO S?? tenker der er mange som ser på dette som en mulighet til å rane seg noe dyrt PC utstyr hehehe

5288634[/snapback]

 

 

Regner med de har tatt forhåndsregler. Oslo S er vel en av de plassene der du er sikker på å bli videoovervåket, så de har vel rettet ett eller flere kameraer mot denne automaten også.

 

Jeg har sett flere tråder her på forumet som klager over at det tar lang tid fra man bestiller noe hos en nettbutikk til Posten klarer å levere. Synes dette er et fint tiltak med tanke på å kunne levere raskere. Ser derimot ikke for meg at disse automatene blir plassert ut hvor som helst, så de som bor lengst unna folk må vel fortsatt vente lenge på å få levert pakken sin..

Lenke til kommentar
hehehe.... men på OSLO S?? tenker der er mange som ser på dette som en mulighet til å rane seg noe dyrt PC utstyr hehehe

5288634[/snapback]

Regner med de har tatt forhåndsregler. Oslo S er vel en av de plassene der du er sikker på å bli videoovervåket, så de har vel rettet ett eller flere kameraer mot denne automaten også.

5288664[/snapback]

Ja, tror ikke det er verre å hente en pakke der enn andre steder. I tillegg er det veldig sentralt og ligger bare et steinkast unna Postens Brevsenter der mye post kommer inn. Flott tiltak spør du meg :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har prøvd automaten hos Komplett i Sandefjord og det fungerer feilfritt. Bestilte 2 stk. Zalman NorthBridge kjøleribber kl. 11 og fikk SMS (med den 8-sifrede kode) om at de var klare for avhenting kl. 16.

Hentet og betalte for varene i automaten uten noen som helst problemer - dette var enkelt og greit (og billig levering). Men dette var jo i Sandefjord, og skal man hente varene på Oslo S er det jo helt sikkert mye lengere leveringstid.

Lenke til kommentar
....Men dette var jo i Sandefjord, og skal man hente varene på Oslo S er det jo helt sikkert mye lengere leveringstid.

5345395[/snapback]

 

Jeg har forstått det slik at Posten kjører fra Komplett direkte til Oslo S hver dag kl 1200 (eller var det 1300?). Så tar det vel et par timer fra Sandefjord til Oslo. Når pakken havner i automaten, går det automatisk en SMS med kode til mottaker. Hvis pakken ikke er hentet når sjåføren fra Sandefjord kommer neste dag, tar han den med tilbake til Komplett. Enelt og greit.

 

Jeg synes ikke dette er noe å klage på. Skal vi forlange helikopter fra Sandefjord?

Lenke til kommentar

forsøkte postautomaten i sandefjord rett før jul, hadde egentlig avskrevet muligheten for å bestille hardware som julegaver på grunn av utsettelser... men det fungerte helt greit. som nevnt i tidligere poster tok det ikke mer enn ett par timer fra bestilling til levering i automaten.

 

Det eneste som kan påpekes er at de største boksene(det er flere forskjellige størrelser på dem) ikke er stessielt store. mindre komponenter er ikke noe problem, er usikker på om et hovedkort får plass.

 

det var litt kalt den dagen jeg hentet pakkene og touch-skjermen på autmaten registrerte ikke et par av tallene på første forsøk, men forsøk nr.2 gik bra.

Lenke til kommentar

Testet den i går kveld og den fungerte perfekt. Bestite en mobil kl 18.45 og kl 21.00 tikket det inn en SMS med koden til pakken min. Så da var det bare å hoppe i bilen til Fokserød og hente leketøyet mitt. =)) Imponerende kjapt så sent på kvelden og helt smertefritt. For første gang i historien er jeg imponert over noe Posten har hatt fingrene sine borti. %-))

 

MVH

Lost-boy

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...