Gå til innhold

Postal 3 på gang


Anbefalte innlegg

Siden Postal 2 var skikkelig hjernedödt og blodig, og diggbart som bare det :cool: , er det jo et must å skaffe seg Postal 3. Om det blir tillatt solgt i norden da.

 

PN: Can you share any preliminar information on POSTAL 3?

 

Vince Desi: All I can say is we will always strive to make the next thing we do more outrageous than anything we've ever done before, thats a promise!

 

 

 

PN: Will the Xbox version [of POSTAL 3] be developed by RWS?

 

Vince Desi: The plan is to develop POSTAL 3 for the Xbox and PC, and we would design and develop both in-house. No matter what I can guarantee that all POSTAL products will always be designed by RWS.

 

Resten av intervjuet her : http://www.postalnetwork.org/features/interviews.shtml?ID=4

 

Screenie fra P2

screen4.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har spilt gjennom postal2 sinnsykt mange ganger...de siste gangene brukte jeg cheats å gikk bare rundt å ramponerte å moste alt og alle.

 

Da jeg første gang spilte det så var det grafikken og at d var litt fysikk i spillet som imponerte meg mest. ingen andre enn jeg og en kompis hadde hørt om spillet før å enda var det så bra! sykt bra spill med overaskende god grafikk til og være fra så lenge siden.

 

Skal så klart ha treern å håper den blir enda mer blodig og voldelig med enda mer ironiskt innhold som toern. grafikken bør også være ekstremt bra...

 

 

noen somhar screens eller en link med masse info?

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...