Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalling av PatchSkap til åpent kontor-landskap


Anbefalte innlegg

Hei,

 

På skolen hvor jeg jobber som IKT-assistent skal vi sette opp enda et Patcheskap. Probelemmet er at dette skal stå inne i et åpent kontor, hvor det sitter minst 10 lærere å jobber og de vil helst ikke forstyrres av vifta i HP-switchen vår. Vi trenger derfor et nok så lydtett skap, men som samtidig slipper inn nok luft til ventlasjon av utstyret

 

(Skal kun inn 1 HP 48 porters switch m/ vifte, Bredbåndsrouter og en Fiber-Convorter og selvsakt et PatchePanel)

 

Er det noen som kan anbefalle et skap til oss.

 

Edit: Noen som kan si meg om disse kan være brukbare: http://www.elko.no/wsp/elko_nor/webon.cgi?...&name=Produkter

 

http://www.elko.no/wsp/elko_nor/webon.cgi?...&name=Produkter

Endret av chrisege
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så det finnes ingen mulighet for å plassere det i ett teknisk rom, tavlerom, lager, e.l?

 

Anbefaler deg å ta kontakt med LANSE, å spørre de direkte om hva de anbefaler

5289764[/snapback]

 

Nei, desverre. Det ble ikke laget så fremtidsrettet. Tidligere var dette et datarom for elevene, men dette er flyttet og rommet bygges i disse dager om til Arbeidsrom/kontor for lærere. Når det var datarom, gjorde ikke rotet og lyden så mye (viftene på PCene bråkte mer), men nå blir ting stillere og vi ønsker også å få det mer ryddig.

 

Men skal ta kontakt med LANSE!

Lenke til kommentar

hvis skapet skal stå inn på kontor så kan vil jeg brukt rack skap som bare stikker ca 20cm ut fra veggen, dem er bare 3U, alså bare plass til switch og patche panel, og litten ting til.

husker ikke hva dem skapa hetter, men switchen vil stå loddrett i steden for vannrett. kan sikert finne mer info om det hvis du ønsker send meg en mail bare erik at ranvik.net

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...