Gå til innhold

Skal kjøpe opteron 175, stepping?


samye83

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en opteron 175 og den har OSA175DAA6CD CCBWE 0541RPMW stepping. Noen som har peiling på om den steppingen er noe bra? Han har klart å overklokke den til 2.6ghz, men på grunn av varme (luftkjøling) vil han ikke overklokke den mer. Noen som kan gi klar signal til kjøpet? Eventuelt noen som har overnevnte cpu og kan dele erfaringer med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lagt merke til at single core opteron med CABYE stepping er overklokkingsvillige. Har ikke så mye erfaring med dc, men får finne ut til fredag. Jeg har ikke cpu'en ennå, han har testet den for meg. Han har ikke prøvd høyere klokk siden cpu'en er min, og han vil ikke risikere å ødelegge den. Hvis jeg har regnet riktig får jeg både 148 og 175 på fredag, da blir det en morsom dag for meg :D

Lenke til kommentar
Hvis jeg har regnet riktig får jeg både 148 og 175 på fredag, da blir det en morsom dag for meg

:realmad: jeg vil også ha!! :realmad:

 

Midt på 3'et, hva vil det si? At den har nådd toppen på 2.6ghz? Men en overklokk på 2.6ghz er jeg egentlig ganske fornøyd. Er nesten som å ha 2x fx55, ingenting å klage over.

at den ikke er en av de som klokker lavest, men heller ikke de som klokker høyest :thumbsup:

jeg vet ikke, men kanskje den har en "maks-klokk" på 2,6-8GHz?

men det er jo veldig bra det! hvis du får den opp i 2,8 har du jo to FX-57 :D

 

edit:

quotinga virka ikke helt :blush:

Endret av Guggelibu
Lenke til kommentar
og min har blitt utsatt på nytt :hrm:

5295241[/snapback]

 

Tror ikkje du kan regne med å få en Opteron før langt uti Januar.

 

Kjøp deg en 3200+ å ha i mellomtiden :cool:

5295274[/snapback]

ja, jeg vet ikke hvilken jeg vil ha. . . :hmm:

kanskje 3200/3500+ for å leke seg litt :p

Endret av Guggelibu
Lenke til kommentar
Det er rett og slett på trynet. At butikkene ikke klarer å holde datoen de har satt. Først bestilte jeg opteron 146 fra netshop, og nå har de ikke den på lista engang. Den ubekreftet dato kan være en stor felle.

5295287[/snapback]

min har blitt forandert 4 ganger på 6 dager, så det er ikke noe å stole på, akkuart :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...