Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke koblet til begge pcene på nettverket


Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så får jeg ikke koblet til laptoppen og den stasjonære pc en til det trådløse nettverket hjemme (bare den stasjonære).

Det hele begynte etter at jeg satte inn et trådløst kort på den stasjonære. før det brukte den kabel og alt vvirket greit.

 

Noen ideer?

 

Har lagt til feilrapporten jeg sendte til support under:

 

Hi! I have newly purchased a new wireless PCI card and installed it on my dekstop computer but I am experiencing som problems connecting to my home network. I am using a 3com office connect wireless and cable modem, a dell laptop with integraded wireless card and the newly purchased Linksys wireless-g PCI card. Untill a cople of days ago I used a cable between my dekstop and the router and the laptop was connected wireless and it all worked out fibe. But when I began using the wireless card on the dekstop the laptopp suddenly couldnt connect anymore (could connect but had no acces to the internett) and I got a message that it had no or lomited acces to the network. my dekstop are online but I am experiencing a series of timeouts on my connection and I have to reconect many times.

 

Would appreciate any advices.

 

best ragerds. Simon

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...