Gå til innhold

Hjelp til valg av PC-Høyttalere z5500 vs z5450


Anbefalte innlegg

-Hei.

 

Har bestemt meg for å svi av litt spenn på et av de dyrere PC Høyttaler systemene som finnes. Kritteriet er at det er surround, bra og ren lyd, spiller høyt nok for et middels størrelse rom, bra til både spill, film og musikk, brukervennlig, pent å se på, og egentlig ikke så mye annet.

 

Skal ha det på rommet mitt, hvor det blir plassert som system for Laptop, Tven på veggen og div spillmaskiner. Så hadde vært greit hvis man kunne koble til flere ting på en gang.

 

De jeg har sett på er disse:

 

Logitech Z-5500

 

Logitech Z-5450

 

Creative Gigaworks S750

 

Står vel egentlig mest imellom de to fra Logitech. Liker designet best på Z5500, samtidig som det virker å være den beste lydmessig. Z5450 på sin side virker som har flere tilkoblingsmuligheter, trådløse bakhøyttalere og en stivere pris(dog ikke så viktig).

 

Noen anbefalninger og tips...?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har selv z-5450. Designet er faktisk ganske stilig, benytter det i stuen og det passer langt bedre til det formål enn de gamle Z-680 høyttalerene, selv om de var "kraftigere". Lyden er veldig bra og opplever ingen problemer med de trådløse bakhøyttalerene. Men helt trådløs er de dog ikke, er jo strømkabel til.

 

De er ikke like kraftig som z-5500. Men det kommer litt ann på bruken og hvor du skal ha høyttalerene. Designet til z-5450 er litt mer "stuevennlig", samt at det er litt mer praktisk med trådløse bakhøyttalere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...