Gå til innhold

Asus 6800XT AGP klokking/softmod?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har akkurat bestilt dette kortet og planlegger å modifisere litt innstillinger på det. For så vidt jeg har fått vite lar dette seg gjøre på de fleste 6800 kort? Er det noen som har noen som helst erfaringer med dette kortet?

 

For tiden har jeg:

MSI KT4 Ultra

1024MB PC3200

AMD XP2500+@ca 3000+

GF4 TI4400

 

Hvordan vil dette kortet yte i forhold til det jeg har nå og andre 6800 og gt kort om det bare lar seg gjøre å klokke det?

 

Link til kortet: http://www.asus.com/products4.aspx?l1=2&l2...769&modelmenu=1

 

I følge shg.no skulle de vist få inn kortet i dag, så håper ikke det tar så alt for lang tid før jeg har det. Var billigste 6800XT kortet jeg fant, men håper ikke dette har gått på spesiell bekostning av dårligere minne osv?

 

Har søkt en del, men ikke funnet en eneste ting om akkuratt dette kortet, så...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå begynner jeg å bli irritert her...

 

først så hadde de jo inne XT kortet. også så jeg at komplett hadde et 6800GT 256MB kort inne som demovare til 2200,-, så jeg tok dette. fikk kortet i posten i dag, og hva skjedde tro?

 

Komplett hadde selvfølgelig sendt meg feil kort. esken og alt var jo riktig, men selve kortet var feil. de ba meg uansett om å prøve det for å være sikker på at jeg ikke tok feil, og det viste seg å være et 6800LE kort, som jeg trodde... :realmad:

får bare håpe de har det riktige kortet inne på lager ett eller annet sted selv om dette var et demo-kort. er jo en Liten forskjell på LE og GT liksom, og det er jo GT jeg har betalt for.

 

jaja, får vel snart sette inn TI4400 kortet igjen og sende tilbake dette da.

 

Men hvordan er 6800GS mot 6800GT? de har jo ikke GT lenger, så hvis de tilbyr meg GS, er dette like bra?

 

hadde egentlig håpet litt massiv gaming i juleferien jeg, men neeeeida... :no:

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli irritert her...

 

først så hadde de jo inne XT kortet. også så jeg at komplett hadde et 6800GT 256MB kort inne som demovare til 2200,-, så jeg tok dette. fikk kortet i posten i dag, og hva skjedde tro?

 

Komplett hadde selvfølgelig sendt meg feil kort. esken og alt var jo riktig, men selve kortet var feil. de ba meg uansett om å prøve det for å være sikker på at jeg ikke tok feil, og det viste seg å være et 6800LE kort, som jeg trodde... :realmad:

får bare håpe de har det riktige kortet inne på lager ett eller annet sted selv om dette var et demo-kort. er jo en Liten forskjell på LE og GT liksom, og det er jo GT jeg har betalt for.

 

jaja, får vel snart sette inn TI4400 kortet igjen og sende tilbake dette da.

 

Men hvordan er 6800GS mot 6800GT? de har jo ikke GT lenger, så hvis de tilbyr meg GS, er dette like bra?

 

hadde egentlig håpet litt massiv gaming i juleferien jeg, men neeeeida...  :no:

5317494[/snapback]

 

GS er vel golden sample , tror de har høyere klokkehastighet

Lenke til kommentar

Ja, men i motsettning til GT har GS bare 12x5, ikke 16x6, og planen med GT var jo selvfølgelig å klokke opp til ultra hastighet, samt benytte meg av mye AA og AF i høyere oppløsninger, men med mindre jeg får softmoddet GS kortet til 16x6 er det vel ikke mulig å oppnå det samme resultatet, eller?

 

Fikk mail fra komplett i dag:

Hei.

 

Da har jeg registrert en retur på dette kortet så må du sende det inn til oss for å få det riktige kortet tilsendt. Du vil motta en mail med RMA nummer som du skal merke den med.

 

Men om de faktisk har det riktige kortet inne eller om de bare skrev det og gir meg tilbake pengene eller tilbyr et annet kort vet jeg ikke. Men sender det uansett inn når jeg får RMA nummeret, så får vi håope det beste. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...