Gå til innhold

Knust skjerm, noen som vet pris


Darksun

Anbefalte innlegg

Vet det var et par sånne tråder for en stund siden, men ser ut som de er borte nå.

 

Tryna så det sang på isen i dag, og min stakkars Loox 720 hadde ingen skjangser.

Den funker helt fint men fikk seg en stor sprekk nederst i høre hjørne.

Ser ut som et knust vindu der, og alt er sort.

 

er akkurat stor nok til at det blir irriterende, så jeg lurte på om noen vet prisen på å bytte en slikt skjer.

Garantien er for lengst gått ut, så ingen vits å prøve seg på å lure verkstedet.

Hadde sikkert klart å bytte den selv om det blir vensentlig billigere.

 

Noen som vet pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forferdelig synd når slikt skjer. Eg har selv ødelagt 3 pda'er på lignende måter. Den første var for noen år siden, og da eg fikk høre prisen kastet eg den og kjøpte ny.

 

Og sett i forhold til prisnedgang siden da tror eg det ikke lønner seg å reparere den. Men hør med infocare allikevel. Kanskje du er heldig?

 

Best bet er uasett å kjøpe en ny lik brukt. :thumbup:

Lenke til kommentar

Huff er det såpass dyrt?

Hadde håpet på å slippe unna med en tusing maks.

Dette var kjedelig.

Jaja, kunne vært verre, uansett hva som skjer blir det vel til at jeg invisterer i en aluminium case eller lignende, dette skal ikke skje igjen iallefall..

 

Jeg var så glad i den pda'en også.

Jeg må nesten ha et minutts stillhet for det avdøde skjermhjørnet mitt.

Lenke til kommentar

Som f**n.

Trur dere ikke muttern har familie reiseforsikring uten å ha sagt så mye som et ord?

There might still be hope.

 

Noen som vet hva man gjør med å reparere eneheter som er brukte?

Kjøpte min brukt, har kvitering fra sjappa han som eide den før har kjøpt den fra, orden, men ikke mitt navn, vil dette fortsatt funke?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen av dem kan noe, de ber meg bare skrive under på et dokument som erklærer masse tøys om eierskap osv.

Dette innebærer at det koster et lite statsbudsjett om jeg bryter noen av kravene.

Klart jeg kunne vel sikker lese det, men det er nesten fem sider skrevet med bitteliten skrift og på advokatspråk.

Synes kanskje det er litt overkill å leie advokat for detta.

Vel vel, får vel bare les og ringe og etterforske litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...