Gå til innhold

Trådløs kontroller - batterier - xbox360


eaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

De følger med to stk. AA (?) batteri, sånne vanlige. :p De er ikke oppladbare. Jeg har fortsatt de som fulgte med, ca. halvfult batteri, har brukt kontrolleren mye, så ser ut som de varer en stund, så har ikke tenkt å kjøpe Play and Charge kit med det første. :)

Lenke til kommentar
Måtte Bytte i dag jeg og... Men da har jeg runda PDZ og spilt MYE live med det. Synes det holder lenge nok jeg, sjønner ikke hva folk skal med play and charge kit. Batterier er jo ikke så dyre lengere.

 

Tenker jeg skal finne opp en måte å overføre strøm trådløst, tror dere jeg hadde gjort penger da eller?:p

5286946[/snapback]

 

Det er flere som har fått det til, men ingen uten bivirkninger :) Leste om en fabrikk i Russland (?) hvor de hadde det. De fleste som jobbet der hadde blitt ganske skadet av det. Misdannelser og andre skader hehe. Det er altså inget problem med å skape et elektromagnetisk felt slik at man får "trådløs strøm", men problemet er at det ikke er bra og ferdes i nærheten av dette, så da er vel hele poenget borte.

 

Vil tro at hvis du klarer å ta patent på trådløs strøm uten at det skader folk i nærheten, så blir du ganske rik :) Lykke til ! :D

Lenke til kommentar
Play and Charge koster under 200 kr, syns det er verdt det :)

 

Til trådstarter, ja trenger bare èn kit, men du må selfølgelig ha oppladbare batterier til hver enkel kontroll. Ellers er det bare å bruke samme "lader". Kan forresten, bruke andre vanlige (tror jeg) oppladbare batterier enn Microsoft sin.

5286996[/snapback]

 

Helt sant, betalte selv for en Play & Charge kit til 160,- eller noe. Da får man jo også med oppladbare baterier. Er alltid så surt når (de ikke oppladbarfe bateriene) blir utladet og det er en søndag, og det er regnvær ute. Da frister det lite for meg å ta en tur innom nærmeste bensisnstasjon og betale det dobbelte for et par med batterier enn i en vanlig butikk. Nei da fyrer jeg bare opp kit chargeren og lader sammtidig som jeg spiller. :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...