Gå til innhold

Er på utkikk etter "humoristiske" fiskebøker..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte på som julepresang til en kamerat av meg..Han har lovt meg et bilde av storfisken lenge, men han har enda ikke fått noe fisk.. Tenkte derfor på å gi en slags "hvordan få fisk" bok...dog en litt morsom en..

 

Tror jeg forresten har funnet en bok..Dummies bøkene.. fant "fishing for dummies" og "flyfishing for dummies" på nett, må bare finne de i virkelige butikker..

Lenke til kommentar
Tenkte på som julepresang til en kamerat av meg..Han har lovt meg et bilde av storfisken lenge, men han har enda ikke fått noe fisk.. Tenkte derfor på å gi en slags "hvordan få fisk" bok...dog en litt morsom en..

 

Tror jeg forresten har funnet en bok..Dummies bøkene.. fant "fishing for dummies" og "flyfishing for dummies" på nett, må bare finne de i virkelige butikker..

5289566[/snapback]

 

 

kan du ikke bestille fra nettet da?

Lenke til kommentar

Nå har jeg et lite problem her..håper kanskje noen av dere kan hjelpe meg litt.. Har nå vært på både norli, tanum og ark bokhandel uten å finne noen dummies bøker..

 

Noen som vet hvor jeg kan finne fly fishing for dummies? Gjerne på nett, men da må jeg ha den innen fredag... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...