Gå til innhold

Xbox 360 med eller uten hdtv?


yasiris

Anbefalte innlegg

har tenkt å kjøpe meg en xbox 360 (premium)... men har ikke tv som støtter HD..

Har en vanlig sony tv 100 Hz...

 

Bør jeg vente til jeg får en hd klar tv før jeg kjøper meg en xbox 360? Er det stor forksjell mellom om jeg spiller på en hd eller ikke-hd tv?... noen linker eller noe som viser detaljer...??

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har tenkt å kjøpe meg en xbox 360 (premium)... men har ikke tv som støtter HD..

Har en vanlig sony tv 100 Hz...

 

Bør jeg vente til jeg får en hd klar tv før jeg kjøper meg en xbox 360? Er det stor forksjell mellom om jeg spiller på en hd eller ikke-hd tv?... noen linker eller noe som viser detaljer...??

 

Takk

5285172[/snapback]

 

Ja det er forskjell med og uten HD. Ja det er fremdeles forskjell fra andre konsoller selv uten HD.

 

Husk at grafikken ikke er den eneste grunnen til å kjøpe en ny konsoll. Du har også full mulighet til å bruke en HDTV ved en senere anledning.

 

Om du har lyst på en 360, kjøp den, uansett om du har HDTV eller ikke.

 

(Enkelte vil hevde at du MÅ ha HDTV for å dra nytte av 360en, men disse vet ikke hva de snakker om, etter min mening.)

Lenke til kommentar

Er selvfølgelig en fordel med HDTV når man skal ha seg X-Box 360 men at det er et must, det får du avgjøre selv. Mange her på forumet som skriver at man får en merkant grafikk selv med en vanlig bilderørs TV. Med en Advance SCART kabel blir bilde mye bedre enn med den kabelen som følger med (composit). ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Fargene og linjene er veldig mye klarere når du kjører HDTV, og det er faktisk stor forskjell. Litt mer forstyrrelser på vanlig TV-output generellt også, men dersom jeg ikke var i besittelse av HD-kompatibelt ustyr hadde jeg ikke ventet med å bruke den. Eneste er at du får litt mer next-gen feelingen når du kjører HD :)

Lenke til kommentar

Så bortskjemt som jeg er på HD-sendinger nå for tiden ble jeg ganske så sjokket da jeg skulle teste SD-sendinger på TVen. Det var helt vondt å se på, og jeg kan "forstå" de som mener det ikke ser forskjellig ut fra vanlig xbox. Du burde i alle fall se nøye igjennom budsjettet ditt, og se om du ikke får råd til HDTV over jul. :)

Lenke til kommentar
En trenger på ingen måte et HD tv for å få glede av X360. Og forskjellen fra Xbox spill til X360 spill er stor.

 

HD er jo selvf det beste da en får en høyere oppløsning, men min mening er at det ikke er et must.

5285825[/snapback]

 

ja går fint det... da får du høy oppløsning som fungerer veldig fint på 360`n men da ikke så stort..

Lenke til kommentar
Hvilke spill kjøpte du til den..?  :)

5288284[/snapback]

 

Kameo og Fifa2006.

Fifa2006 hakker endel når det zoomes inn på spillere og replay's. Kameo var et uoversiktelig virrvarr av et spill uten noe egentlig start.

RGB kabel har jeg, men uten HDtv ser jeg personlig null vits i å ha Xbox360.

5288341[/snapback]

 

Så synd for deg, og bra for noen som vil ha en billig 360 med 2 spill.

:p

Lenke til kommentar
Hvilke spill kjøpte du til den..?  :)

5288284[/snapback]

 

Kameo og Fifa2006.

Fifa2006 hakker endel når det zoomes inn på spillere og replay's. Kameo var et uoversiktelig virrvarr av et spill uten noe egentlig start.

RGB kabel har jeg, men uten HDtv ser jeg personlig null vits i å ha Xbox360.

5288341[/snapback]

 

Dette har nok mer med dine urealistiske forventninger enn noe annet. At Fifa hakker og at du ikke liker Kameo har forøvrig overhodet ingenting med at du bruker en vanlig tv.

Lenke til kommentar

merkelig. jeg er kjempefornøyd jeg enda jeg har vanlig tv. når broren min kom inn i stua og så skylinen min i garasjen i PGR3 så bare fikk han et sjokkert utrykk i ansiktet omtrent og ble drit imponert over hvor najs det ser ut. er skikkelig fornøyd allerede, og når jeg får meg hdtv som sikkert skjer til neste høst, så tror jeg nok det bare blir bedre :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...