Gå til innhold

Er du fornøyd med din xbox360?


ARTO85

Anbefalte innlegg

Har sett meg litt lei på alle som whiner om at x360'n deres er kaputt og at microsoft har ødelagt livet dems :whistle: så derfor kan alle som er fornøyd med sitt kjøp poste det her. dette kan kanskje føre til et mer nøyangsert syn på x360'n og forhindre at folk blir skremt fra å kjøpe pga høyrøstede sony fanboys..

 

Jeg starter: storfornøyd til nå. Cod2 hakker ikke et sekund hos meg :tease:

live er genialt enkelt, og halo2 over live er sinnsykt avhengighetsdannende(har ikke fått prøvd dette før pga at det er trådløst nettverk her jeg bor)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:thumbup: Jeg er meget fornøyd med kjøpet av Xbox360 så langt.

Jeg har kun 2 spill: PGR3 og Kameo. Har ikke hatt tid til å spille så mye, men skal sette meg ned ikveld med begge spilla. Den trådløse kontrolleren som følger med er helt perfekt, det samme kan sies om fjernkontrollen og LIVE fungerer jo bare helt perfekt. Det eneste jeg kan trekke ned er støyen, som blir litt skjemmende ved DVD avspilling..

 

+ HDTV støtte

+ Utmerket trådløs kontroller

+ Meget bra LIVE

 

- Støy

Lenke til kommentar

jeg er også fornøyd med boxen min hvis man ser bort i fra støyen men spilla er helt konge. Jeg har bare pgr3 pg cod2 men har testa noen demoer og alt ser fett ut og spiller bra og sist men ikke minst LIVE ruler

 

-

etter å ha spilt pgr3 en god stund nå syntes ikke pgr3 var så mye bedre en pgr2 sånn spillmessig virker nesten som pgr 2,5 med det mener jeg at spillet kunne vert så mye mer med litt bedre tid til utvikling det er litt for kort etter min mening kunne godt ha slengt på noen flere moduser og gjort det litt vanskligere å få topp bilene men for alldel det er et drit bra spill men som sagt litt for kortvarig en spiller del etter min smak men der pgr3 knuser pgr2 er live delen den er rimelig konge samt grafikken

Endret av qbee
Lenke til kommentar

Ja vi fornøyde får bare prøve å brøle litt høyere hehe, skal ikke være vanskelig siden vi er i stort flertall.

 

Jeg er kjempefornøyd med kjøpet. Endte opp med et Core-system da jeg var 2 plasser i køen unna å få meg en premium. Fikk meg en HDD, Kameo og PDZ og er strålende fornøyd. Absolut ikke hatt noe som helst problemer med min. Er ikke antydning til å blir varm under noen av spillene jeg kjører.

 

Grafikken har imponert meg, enormt. Anmeldere sier at det kan være vanskelig å se den store forskjellen hvis en ikke har en HDtv. Vel jeg har en HDtv da, en Viewpia 37". Kjent for ikke å være spesielt bra på andre signal enn HD signal, og det jeg har er en vanlig elendig kompositt kabel som fulgte med Core pakken og ingen HDkabel. Alikevel så ser jeg en enorm forskjell over de andre konsollene jeg har i huset, og det kommer bare til å blir drastisk mye bedre når jeg får HDkabelen min fra Komplett en gang til uka.

 

Jeg prøvde å koble den til en standard TV foreldrene mine har, billig samsung greie de kjøpte for 3000 for mange herrans år siden, og det så fenomenalt ut til og med der.

 

PDZ er en drøm å spille. Noen liker ikke den visuelle stilen, men jeg digger den, syns den gir spillet et særpreg. Våpene i spillet er dritartig og gir spillet høy replay value med at en kan samle våpen gjennom spillet og bruke dem i alle brettene, og Live støtten er fenomenal. Kanskje den beste av alle spillene som er ute nå, selv ikke kjøpt PGR3, men har hørt at den også er utrolig gøy online.

 

Kameo, alle sier spillet er så kort. Men jeg tror ikke spillet ble designet for å mate folk som er ute etter lange episke storyer. Spillet kan faktisk bli ekstremt langt dersom du skal låse opp alt som finnes i spillet, for dette tar tid og dyktighet, og veldig gode strategier. Å få A-Rank på alle banene er ikke bare bare. For folk som syns dette er et kort spill så syns jeg de bør prøve å virkelig utforske alle fri-sonene. Altså Enchanted Kingdom osv. Det er sinnsykt mye der en ikke ser ved første øyekast, områdene er større enn en tror. Og enkelte tror det bare finnes 1 hytte med mini games i Badlands. Vel det finnes ihvertfall 3 som jeg har komt over. med totalt 4 minigames. relativt lette å slå hvis en bruker riktige warriors dog.

 

Men alt i alt, jeg er kjempe fornøyd med konsollet og lanseringstittlene, det er sjelden jeg sitter og har lyst på 5-6 av lanseringstitlene. Dette var ikke tilfelle ved hverken PS2, GC eller Xbox sin lansering, der jeg satt med kanskje 1 spill jeg hadde lyst på. Så jeg vil kalle dette en av de bedre konsoll-lanseringene.

 

Av spill jeg har lyst på utenom de jeg allerede har kjøpt:

 

King Kong

Condemned

NBA 2k6

PGR3

 

 

Av spill som kommer i fremtiden

 

Elder Scrolls Oblivion

Gears Of War

Lost Planet

Alan Wake

Halo 3

Godfather

Stranglehold

Return To Castle Wolfenstein

Fable 2

Jade Empire 2

Mass Effect

Too Human Part 1

Too Human Part 2

Too Human Part 3

Killing Day

Dark Sector

Call Of Duty 3

Fight Night Round 3

Huxley

N3

Dead Rising

Blue Dragon

Resident Evil 5

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter

 

 

Er det mulig å ikke være fornøyd? :)

Lenke til kommentar

Er også veldig fornøyd :)

 

Kameo er et skikkelig moro spill, xbox360-kontrollen er veldig bra, dashboard er enkelt og intuitivt, LIVE er veldig bra. Spillene som kommer det neste halvåret - året ser også veldig bra ut.

 

Det eneste som trekker litt ned er støyen, men det er i hvert fall en veldig jevn støy, så den glemmer man fort når man er opptatt av å spille.

 

ShakinHeshNigga:

 

Er bare å plugge den i, så er du omtrent i gang. Kan skape litt trøbbel viss du har mye brannmurer og annet i routeren.

Lenke til kommentar

Første gangen jeg slo på xboxen så ble det en system feil og xboxen kræsjet

 

356338.jpg

Sånn så det ut

 

Etter en rask omstart så skulle det være greit men nei da enda flere problemer og feilmeldinger. Jeg prøvde å hente fram min gamertag som jeg har brukt i to år sammen med gamle xboxen. Etter flere feilmeldinger og feilsøking på xbox.com/support og google.com kom jeg og broren min fram til vi må nesten lage en ny gamertag (euroshopper).

 

Da tenkte jeg var på tide å prøve ut spillet jeg hadde kjøpt. Det var litt vanskelig å velge spill siden det var nesten ingenting som fristet meg. For å være safe så valgte jeg å kjøpe PDZ siden det er alltid greit å spille FPS

 

Jeg fikk sjokk da jeg så hvor elendig spillet var. Bra grafikk og gamle minner fra N64 var det eneste positivt jeg kunne se.

 

Etter en stund ble jeg sliten av å klage mens jeg spilte og valgte å laste ned litt HD videoer for å teste på HDTV. Nedlastingen var heller ikke som forventet. En fil på 68MB tok 3 ganger mer tid enn det den egentlig skal gjøre med 4096 kbps linje. Det var heller ingen mulighet for å kjøre det i bakgrunn og gjøre andre ting imens som f.eks å høre på musikk.

 

Idag skal jeg kjøpe COD2, heldigvis så vet jeg at den er bra siden jeg har prøvd demoen og i tillegg er jeg veldig glad i WW2 spill.

 

Som avsluttning vil jeg si et par ting:

- Jeg er ingen Playstaion fanboy, jeg har alltid likt begge. Egentlig så synes jeg synd på de som velger bort Xbox eller PS2 for da går de glipp av spill som MGS og Halo

 

- Hvis en xbox 360 eier sitter og ser på DVD filmer og spiller gamle xbox spill så har xbox 360 skaperne gjort noe galt etter min mening.

 

- Jeg vet ikke om det er noe galt med xboxen min men den veldig skaper veldig lite støy og varme i forholdt til hva folk har skrevet her på forumet. Så der var jeg positivt overrasket.

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar

Meget fornøyd her også (Premium). Maskinen funker helt fint og spillene ser helt konge ut.

 

+Meget fin grafikk

+Dashbord funksjonen funker helt utmerket

+HDD klipp ser helt konge ut

+Live er helt strålende

+De trådløse kontrollene er utrolig raske på respons ikke noe etterslep

+Kontrollen sitter som skapt i hånden

+Løp og kjøp dere som ikke har den med en gang nye forsendelser blir tilgjengelige. :D

 

-Støyer litt men med annleget på hører jeg absolutt ingenting. :)

 

Etter en stund ble jeg sliten av å klage over spillet og valgte å laste ned litt HD videoer for å teste på HDTV. Nedlastingen var heller ikke som forventet. En fil på 68MB tok 3 ganger mer tid enn det den egentlig skal gjøre med 4096 kbps linje. Det var heller ingen mulighet for å kjøre det i bakgrunn og gjøre andre ting imens som f.eks å høre på musikk.

 

Da var det sikker overbelasting på serveren fordi her går det kjempefort å laste ned både demoer og HD-klipp fra live.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
- Hvis en xbox 360 eier sitter og ser på DVD filmer og spiller gamle xbox spill så har xbox 360 skaperne gjort noe galt etter min mening.

5284980[/snapback]

 

Egentlig ikke. MS har da 'sikkret' seg en gruppe, som ønsker nettopp dette, selv om jeg ikke kan forstå dem som kjøper xbox360 bare pga dette.. :D

DVD Avspilling er en nødvendighet spør du meg, det samme med muligheten for å spille xbox spill på arvtageren.

Du må ikke glemme at MS ønsker å selge mest mulig Xbox360... :)

Endret av skille22
Lenke til kommentar
- Hvis en xbox 360 eier sitter og ser på DVD filmer og spiller gamle xbox spill så har xbox 360 skaperne gjort noe galt etter min mening.

 

 

Egentlig ikke. MS har da 'sikkret' seg en gruppe, som ønsker nettopp dette, selv om jeg ikke kan forstå dem som kjøper xbox360 bare pga dette..  :D

Du må ikke glemme at MS ønsker å selge mest mulig Xbox360...

5284999[/snapback]

 

Jeg er nok ikke den målgruppen som du sikter til der. Jeg kjøpte xbox 360 for å slenge meg på nestegenerasjons bølgen ikke for å spille gamle spill men jeg nøyer meg med Master Chief siden det er ingen fristiende spill ute akuratt nå.

Lenke til kommentar
- Hvis en xbox 360 eier sitter og ser på DVD filmer og spiller gamle xbox spill så har xbox 360 skaperne gjort noe galt etter min mening.

 

 

Egentlig ikke. MS har da 'sikkret' seg en gruppe, som ønsker nettopp dette, selv om jeg ikke kan forstå dem som kjøper xbox360 bare pga dette..  :D

Du må ikke glemme at MS ønsker å selge mest mulig Xbox360...

5284999[/snapback]

 

Jeg er nok ikke den målgruppen som du sikter til der. Jeg kjøpte xbox 360 for å slenge meg på nestegenerasjons bølgen ikke for å spille gamle spill men jeg nøyer meg med Master Chief siden det er ingen fristiende spill ute akuratt nå.

5285037[/snapback]

 

Da er du riktig målgruppe for dette er 'nextgeneration'. Det kommer til å komme mange gode titler fremover, selv om det ikke har kommet 'nextgeneration' spill enda. Dette tar tid å utvikle, ikke gjort over natta. Du har selv valget med å ikke spille gamle spill, men jeg syns det er en selvfølge å slippe å koble til gamle xbox for å kunne spille halo/Halo2 når jeg har koblet opp xbox360. :)

 

PS PGR3 er et meget godt spill som du burde teste ut eller COD2 kanskje passer deg bedre siden du liker FPS(Halo).

Endret av skille22
Lenke til kommentar

- Hvis en xbox 360 eier sitter og ser på DVD filmer og spiller gamle xbox spill så har xbox 360 skaperne gjort noe galt etter min mening.

5284980[/snapback]

 

Egentlig ikke. MS har da 'sikkret' seg en gruppe, som ønsker nettopp dette, selv om jeg ikke kan forstå dem som kjøper xbox360 bare pga dette.. :D

Du må ikke glemme at MS ønsker å selge mest mulig Xbox360...

5284999[/snapback]

 

Har xbox 360 gjort noe galt om man spiller vanlige xboxspill på den? Hvorfor i allverden?? Skjønner ikke du hvilke muligheter dette gir?

Tenk deg en PS2 eier som aldri har hatt en xbox. Han kjøper nå 360 fordi han vil ha neste genrasjon konsoll. Dog er det bare 15 spill på denne konsollen nå. Eller? Nei, det er jo utallige Xboxspill han kan spille nå også. Han får endelig prøvd Halo 1 og 2, Doom, Fable, jade empire, Far Cry osv osv.. WOW for en release dette egentlig må være for denne personen? Det er jo praktisktalt TO konsoller i et. Dog mener du det er negativt? Det er et under for meg hvordan du mener det er mulig å utgi 15 spill som ALLE skal være så banebrytende og gøye å spille at man kan karakterisere alle gamle xboxspill for søppel og ikke fortjener gjennomspilling selv om den nye genrasjonen har startet. Vel stakkars PS2 og xbox eiere da. Det er vist bare 360 som duger nå? :hmm:

 

Det du ikke ser er at dette er til det BESTE for forbruker OG Microsoft. De får jo like mye penger om man kjøper xboxspill eller xbox 360 spill. Så uansett er jo dette en vinn vinn situasjon for begge parter.

Lenke til kommentar
Har xbox 360 gjort noe galt om man spiller vanlige xboxspill på den? Hvorfor i allverden?? Skjønner ikke du hvilke muligheter dette gir?

Tenk deg en PS2 eier som aldri har hatt en xbox. Han kjøper nå 360 fordi han vil ha neste genrasjon konsoll. Dog er det bare 15 spill på denne konsollen nå. Eller? Nei, det er jo utallige Xboxspill han kan spille nå også. Han får endelig prøvd Halo 1 og 2, Doom, Fable, jade empire, Far Cry osv osv.

 

Enig, for en person som meg som ikke har prøvd HALO 2 til X-Box bar det rett til neste spillesjappe og få tak i HALO 2 etter å ha kost meg med PDZ. Bare måtte, da HALO 3 kommer til 360. :D

Lenke til kommentar

AltTrombone

Jeg tror du har misforstått innlegget mitt. Selfølgelig er det positivt å spille gamle spill. Noe av det beste med xbox 360 er at den er bakoverkompatibel så vi er på samme side der.

 

De får jo like mye penger om man kjøper xboxspill eller xbox 360 spill. Så uansett er jo dette en vinn vinn situasjon for begge parter.

 

Det er snakk om interesse. Folk mister lysten til å kjøpe xbox 360 når de ser de såkalte nestegenerasjons spill/ launch titler som egentlig skal fungere som bomber med positive overraskelser som blir sluppet på spillverden sånn at alle er i xbox 360 ekstase!

 

En jeg kjenner ga bort forhånds bestillingen sin til annen rett og slett fordi han mistet lysten pga. dårlige launch titler.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg 32" LCD HD TV og XBOX 360 på launch day.

Koblet til med KOMPONENT KABEL. Nydelig bilde!

 

Har til nå spilt ca 5 minutter på den, og prøvd en demo (need for speed).

Spillet jeg spilte i 5 minutter var KAEMO, men skjønte ikke hva jeg skulle gjøre så jeg dreit i det.

 

Spiller nå PS2 igjen i håp om at det skal komme noen intressange spill til den. Ingen nå som fenger.

 

Har bestilt RIDGE RACER 6 og CALL OF DUTY 2 tiltross for at jeg hater FPS. Men eneste som er intressangt.

 

Var aldri noe glad i xbox spill heller, men når et spill kom på både ps2 og xbox kjøpte jeg alltid xbox varianten pga av grafikk (eksempel burnout, prince of persia osv)

 

Tror det kan bli en bra maskin, men er overhodet ikke noe "must-have"

 

Får vel spille litt ridge racer når jeg får det, det kan bli morro.

 

merket på HD-TV hvor ræva egentlig PS2 grafikk er når jeg spiller Dragon Quest 8, men det er slike spill JEG liker, og ettersom jeg har skjønt så kommer det noen bra østlige RPG på xbox360 også så det kan bli morro fremover.

 

Litt off topic, men å kjøpe LCD tv med PIP funksjon er konge.

Når dama skal se håndball vm ligger jeg ved siden av og spiller dragon quest 8 og brare driver å samler gull og level up i et lite bilde i hjørnet på håndball kampen :)

To fluer i en smekk.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Kjøpte meg 32" LCD HD TV og XBOX 360 på launch day.

Koblet til med KOMPONENT KABEL. Nydelig bilde!

 

Har til nå spilt ca 5 minutter på den, og prøvd en demo (need for speed).

Spillet jeg spilte i 5 minutter var KAEMO, men skjønte ikke hva jeg skulle gjøre så jeg dreit i det.

5285176[/snapback]

Greit nok du har kjøpt maskinen, men har du egentlig i det hele tatt et grunnlag til å uttale deg noe som helst om den når det finnes folk som har spilt lengre på maskinen uten å en gang eie en selv?

Lenke til kommentar

Jeg er utrolig fornøyd med 360'en min! Jeg har Pgr3, Pdz og Kameo. Jeg kjører på en 32" hdtv og bildet er bare NYDELIG. Pgr3 og kameo er konge spill! Og jeg ser frem til de mange råe tittlene som kommer fremover. Eneste jeg ble litt skuffet over Pdz, som etter 5 års utvikkling ikke klarer å levere en skikkelig story. Men nok whining. Når det kommer til varme og støy kan jeg ikke s at det er noe irritasjonsmoment, da jeg har en pc som bråker 2 ganger mer når jeg kjører tungt grafiske spill. Absolutt kjempe fornøyd! :thumbup:

 

edit: jævla leif

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...