bachmann 0 Report post Posted December 12, 2005 Jeg bruker Internet explorer. Når jeg bruker for eksempel google til å søke med så lagrer søkeordene seg. Dersom jeg søker på for eksempel "hardware", så nestegang jeg går inn i google og taster inn bokstaven "h" så kommer hardware opp automatisk. Er det mulig å fjerne disse gamle søkeordene? (ja jeg har søkt på noe jeg ikke skulle gjordt på jobben ) Quote Share this post Link to post
Theoneask 94 Report post Posted December 12, 2005 Hmm.. Slette logg? Slette midertidlige internett filer? Kan jo prøve det, veit ikkje om noke anna. Quote Share this post Link to post
Zeph 9418 Report post Posted December 12, 2005 (edited) Når du skriv inn H, får du ei liste med ord. Det du gjer er å halde pila over den du vil fjerne (ikkje trykke) og trykke på Delete så forsvinner den. Edited December 12, 2005 by zeph Quote Share this post Link to post
JimL 26 Report post Posted December 12, 2005 Slett de forskjellige sidene fra loggen. Åpne regedit og naviger til nøkkelen: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs Fjern sider du ikke vil ha der. Tror det skulle gjøre susen. Quote Share this post Link to post
Cultofluna 1 Report post Posted December 12, 2005 zeph sin metode er vel igrunn den greieste Quote Share this post Link to post
bobafett 0 Report post Posted December 12, 2005 Nå er det vel en viss forskjell på å slette søkeord og det å slette adresser i adressefeltet. Quote Share this post Link to post
bachmann 0 Report post Posted December 12, 2005 (edited) Ok takker for svar, fått det til å funke Edited December 12, 2005 by bachmann Quote Share this post Link to post