Gå til innhold

Køen til TG-billetter i gang


Anbefalte innlegg

Dette har folk ventet på, hehe :)

 

Kjedelig hvis man er et gjeng som skal avgårde, og en ikke blir trukket ut.. Synd de må ha en slik loddtrekning.. Men pågangen er vel ganske stor..

 

Lurer på når jeg skal på min første TG.. Synd det er i påsken.. Påsken er altfor hellig til å bruke på slikt :) Da er det fjellet som gjelder..

 

/Espen

Endret av espenah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjedelig hvis man er et gjeng som skal avgårde, og en ikke blir trukket ut..

 

Det har sjelden vært et stort problem tidligere og blir vel neppe det i år heller. Tidligere har man kunnet bestille maks fem billetter hver, så hvis man er en gjeng på fem eller ti personer så trenger bare to av dere å bli trukket ut for å få kjøpe billetter .. og det er det en rimelig god sjanse for. :)

 

Tipper årets system vil fungere bedre enn noen av de tidligere årene, og jeg tror også at de fleste som ønsker seg billetter vil få.

Lenke til kommentar
Problemet er jo at ikke alle har like kjapp forbindelse, og det er ikke alltid serveren klarer å behandle alle forespørslene. Det vil bli et par hundre forespørsler pr sekund på det værste.

 

Når det er trekning blir det likt for alle ;)

5284704[/snapback]

 

Ja, det som er dumt da! De som er mest interessert er jo de som kjøper først og hvis noen sitter på modem akkurat da og MÅ ha billett kan man dra til en kompis, skolen eller et bibliotek...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...