Gå til innhold

Merkelige drømmer om cs.


Anbefalte innlegg

Ok, det er nå en og en halv uke siden jeg sist spilte cs, jeg har egentlig ikke tenkt noe særlig over det, men det er tydelig at jeg har drømt en del om det. I dag tok jeg meg en liten lur, og jeg kan ikke huske noe av det jeg drømte om, men søsteren min påstår at jeg tok taccs i søvne, hun sa jeg skrek "B2 2-2-1" osv, og dette er noe som faktisk må være sant, ettersom jeg ikke har callet strats når jeg har spilt i div claner og kun spilte med headphones. Ikke nok med at jeg sa det, men jeg reiste meg faktisk opp i senga og pekte på henne mens jeg skrek det :S (var tydeligvis ikke bevisst når dette skjedde)

Hu sa det ikke var første gang det hadde skjedd, og at hun ved flere anledninger har hørt meg mumle div koder som "2 på b3 og en i nooben" osv..

 

Noen andre som har noen lignende opplevelser?

 

huff, blei skikkelig skremt jeg nå, tror jeg muligens trenger terapi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neh, er ganske vanlig å drømme om ting man har gjort mye. Jeg har hatt rare drømmer om både WoW og andre spill. Ofte så plagsomme at jeg ikke har fått sove skikkelig, i og med at man våkner, ser seg rundt, og sovner igjen, så er drømmen tilbake med en gang.

 

Her om dagen så jeg på masse svære bilder av en megasynth jeg bare kan drømme om å få, tenkte ikke særlig mere over det. Men så ble jeg plaget hele jævla natta av drømmer om at jeg hadde vunnet en gratis på auksjon, at den sto på keyboardstanden og ventet på å bli spilt på, så jeg aldri fikk sove skikkelig. Jeg våknet mange ganger og sa til meg selv "Dette er ikke ekte. SOV!"..og vips, drømmen var tilbake.

Lenke til kommentar

Spill som WoW og Cs er jo laget for slike ting, der du gjør det samme om og om igjen. Det geniale med WoW er jo at Blizzard har fått til at man blir besatt av å få bedre ting (jeg merket dette på meg selv å sluttet på dagen, da haddet jeg vært lvl 60 en uke) som igjen fører til syke syke drømmer, feks at man flyr rundt å grinder gull (hmm nå husker jeg faktisk ikke hvilket metaller det var, thorium=??) i søvne.

 

Men selv om det er helt normalt er det nokk et tegn på at du må ta en pause

Lenke til kommentar

Herregud, jeg har også drømt om dataspill. Også Nintendo 64, faktisk! Drømte at jeg spilte GoldenEye og bevegde hånda og tommelen som om jeg faktisk hadde den i handa. :\

Drømmer ofte om at jeg har fått en strøken Golf II og kjører rundt i den.. F**n, man kan bli skrudd...

Når jeg sover hender det at jeg drømmer at jeg er blitt verdensmester i CSS osv...

 

Lord. Jeg har samme "problemet" og håper det samme som deg. :|

Lenke til kommentar

Jeg har selv hatt mange CS-drømmer, men det er heldigvis mange år siden. For min del har de alltid kommet rett etter at jeg har hatt et par ekstremt kjekke runder. Jeg husker godt forige drøm, jeg tror det var helt i begynnelsen av sommerferien 2002 og da sannsynligvis CS 1.5. Jeg og en venn gamet på Hellfragger på hver vår maskin lange kvelder mens foreldrene hans var på tur nedover i Europa. En kveld da jeg skulle gå hjem i 4-5 tiden om morgenen la jeg meg i naboens gode og myke hekk hvor jeg drømte søte drømmer om hardcore CS :D

 

Det eneste problemet for min del med CS-drømmer er at de er så slitsomme. Når jeg så våkner må jeg nesten ta en time på sofaen for å komme til krefter igjen.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Leste om en undersøkelse som ble foretatt ved et britisk universitet. De ga forsøkspersonene hver sin håndholdte tetris spill, og ba dem spille til faste tider. Daglig score ble logget hos alle, og det viste seg at de som drømte om tetris om natta (tetris drømmer er ufattelig slitsomt forresten...) utviklet større ferdigheter i spillet enn de som ikke drømte.

 

Altså: spilldrømmer=l33t skillzors

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Vel, jeg var på klassetur for en mnd siden, og jeg drømte en del om CS.

Faktisk såpass mye at romkameratene mine klaget på at jeg snakket i søvne og GIKK i søvne.

Det var den siste natten da jeg, i følge romkameratene mine, hadde ropt: "Cover Me, I'm going in," og løp ut av rommet (i bare underbuksa :!:).

De sa at jeg hadde løpt opp trappen til jentene (:blush:), og at jeg satt på huk rett bak døren, og skrek "Bombspot 2," "Enemy spotted."

Hvorfor de følgte etter og FILMET dette må Gud vite...

Vel, så gikk jeg ned trappen igjen, inn på kjøkkenet. Men da hadde jentene våknet, og vennene mine vekket meg (jeg tror jeg må ha brølt: "Under fire, need backup," i det de vekket meg.

Men jeg kom meg i seng før jentene så meg (puh)

Hahahaha, hohoho, hihihihi (han lå i senga og gråt av latter)

Sånn hørtes Henrik ut :hrm:

*Snork* (han sovna igjen)

Dette var Lars, han var nok litt trøtt... :!:

*SNORK* (han sovna også)

Jeg tror jeg må ha svart noe lignende:

Hva er så morsomt, og hva gjorde jeg inn på kjøkkenet?

Vel, jeg vet at det høres HELT sykt ut, men det er ifra mine venners og mitt synspunkt etter at vi så filmen(e) de hadde tatt på mobilene sine...

Lenke til kommentar

Erm, ikke vondt ment men kanskje det er på tide å få ræva opp fra stolen og se seg litt rundt? Høres ut som noen har spilla litt for mye ja.

 

Er noe som skjer når du sitter og konsentrerer deg om noe over en lengre periode. Det blir "etset" inn i hjernen, og når du da er mest sårbar (når du sover) tar underbevistheten over og dette skjer.

 

Har ikke snakket noe i søvne, men de dagene hvor jeg har drevet utrolig lenge med level designe, så ser jeg ruter, tenker i koder og ser jeg lys så tenker jeg "hm, er det 255 255 255 200 på det lyset?"

Lenke til kommentar

dette er vel et tydelig tegn på at man ska ta en pause.....slev har jeg aldri drømt om noen spill...enda... :p ....men har merka at noen ganger når jeg har spilt mye Halo f.eks. får jeg den refleksen og sjekke i øvre venstre hjørne om det ligger et våpen i nærheta.... da tar jeg meg en liten pause...

 

ellers er det kanskje litt viktig og variere litt med spillene man spiller..... ;):p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...