Gå til innhold

[GTA]Lysstolper, hvordan få de "bort"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm..... Hadde vært veldig gøy det da.... :p

 

Skal lete litt for deg, og se om jeg finner de.

Bare vær tålmodig... :thumbup:

 

 

Ok, holdt på litt. Fant noen nyttige ting, som for eksempel hvor mye kraft du trenger for å dra opp lyktestolpene med "rota", og hvilken kategori de er (lyktestolper, pappesker etc).... Letteste løsningen må nok være å sette de til at når de er ødelagt, kommer de ikke igjen... Da kan du ta en tur rundt hele San Andreas og kjøre ned alle, så er problemet løst. Skal teste litt i morgen, så legger jeg ut filen. Du trenger IKKE starte ny game, siden jeg fikser på .dat fil (objects.dat faktisk) :w00t:

Endret av dunno1987
Lenke til kommentar

jobber med saken, men de kommer bare tilbake.... :cry:

 

Driver å leter etter de riktige lysstolpene i objects fila nå. Endra massen til noen av de, så nå kan du dytte de rundt og sånt hvis du har lav fart, og når du krasjer i de flyr de litt mer enn de skal :!:

 

Hvis du vil kan jeg jo legge ut det jeg har gjort hittil da...

Lenke til kommentar

Ok, endelig ferdig. Denne "modden" gjør om alle lyktestolpene så du kan kjøre gjennom dem, så de ikke ødelegger de fine sladdene du driver med. Har testa litt på mitt eget spill, og har ikke funnet noen problemer når jeg har startet et nytt spill. Men de gamle savene mine funker ikke, men det har nok mere med alle de andre moddene jeg har brukt... Hvis dere får problemer med denne kan du jo si ifra her, så kan jeg se på det.

 

 

Installasjonsintrukser: Last ned filen "modded_objects final.zip" og unzip et eller annet sted. Lag en kopi av filen "objects.dat" i Gta San andreas/data folderen og lagre den et sikkert sted som backup. Kopier så den nye filen inn hit og svar ja på om du vil overskrive. Nå kan du kjøre og gå tvers gjennom alle lyktestolper, og dra de fete sladdene du vil.

 

Edit: Skrev hele meldingen på nytt.

Modded_objects_final.zip

Endret av dunno1987
Lenke til kommentar

Yay!

Er ikke alle som funker men mesteparten funker, tusen takk! ;)

Buss stops stolper funker ikke. Men de er heldigvis ikke over alt.

EDIT: Måtte ikek starte ny game ;)

 

 

Du vet downtown med weel arch angels? De lys stolpene med flagg og masse rare farger funker kke.

 

EDIT2: Er noe nandre som ikke funker, av samme typen uten flagg, legger ved ett bilde.

EDIT3: Hvis du steiler over stolpene så hopper du,. Og på motorveien når jeg steiler så kresjer en bil, og jeg også og flyr over 3 stk :!:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

ja ja, kan jo se på det etter hvert. Men skal jobbe tidlig noen dager nå, og så skal jeg til danmark.... Kan hende jeg gidder mandag, tirsdag eller onsdag, ellers blir det ikke før januar 2006.

 

Men bra du morer deg da! Håper andre tester den ut og eventuelt gir tilbakemeldinger!

 

Det med alle de andre lyktestolpene skal jeg se på etterhvert som sagt...

Lenke til kommentar
Jada.. Noen ganger treffer man dem uansett, og irriterende er det.

 

KSS

5315964[/snapback]

De gangene jeg ikke får det til skylder jeg på meg selv. Trur du (real life) gate drifterne skjærer ned lyktestolper? ta heller og øv og få kontroll på bilen. Ta en bil og bli kjent med tyngden +++

5316029[/snapback]

Fordi jeg er helt ny på GTA ja, har ikke spilt det før :ermm:

 

Uansett hvor god man er så treffer man en stolpe før eller siden.

 

KSS

Dunno1987: Får følge med da ;)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...