Gå til innhold

beste pci-e skjemkort til 2000


ericandre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Bumpetibump*

Jeg har også lyst på x1600xt, men tror jeg vil vente en måned eller to. Det var da en artikkel her på hw.no om at ATI har satt ned prisen på x1600xt, slik at det kommer til å koste rundt 1300 kroner, vel å merke når nettbutikkene har mottatt nytt parti med skjermkort. Det skjermkortet som ble linket til her, hadde en attraktiv kjøler :dribble: fint at den trekker luft ut av kassen, slik at ikke andre komponenter varmes opp av skjermkortet. Men er det noen som har sett tester på x1600xt? Når det kommer ned mot 1300 kroner, blir det jo på 6600gt nivå, noe jeg vil tro kortet utkonkurrerer? :hmm:

Lenke til kommentar

Men nå snakker vi jo om kort som koster ganske mye mer enn x1600xt kortet, ihvertfall når prisnedsettelsen kommer her til berget. Da kommer det ned på rundt 1300 kroner, altså en del mindre enn 6800gs. Men jeg har sett såvidt på tester, og der blir jo nesten x1600xt som en vits å regne? Noen flere som har sett tester?

Lenke til kommentar

satt meg en granse på 4000kr for skjermkort, cpu og hk

 

kom fram til dette:

hk

skjemkort

cpu

 

=4027kr.

valgte sli hk og et skjermkort som støtter sli grunnet da kan jeg kjøpe et skjermkort til når de blir billigere\få tak i et billig brukt og sette i sli.

 

hva synes dere om dette oppsettet?

 

jeg har et psu med 20 pin tilkobling, får jeg overgang til 24pin eller må jeg ha nytt psu??

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha Opteron 144 må du vente til slutten av januar/begynelsen av februar. Ville også valgt Epox EP-9NPA+ Ultra fremfor gigabyte kortet. Du kan jo velge A64 3000+ venice istedenfor opteron 144. Jeg ville også valgt x800gto fremfor 6800gs. Det er mange som har fått klokket disse så de yter som x800xt

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...