Gå til innhold

Problemer med å flytte "mine dokumenter"


pcp160

Anbefalte innlegg

Hei.

Driver å prøver å sette opp en maskin slik jeg vil ha den, og har flyttet temp mapper osv. Så har jeg både manuelt og med Tweek IU forsøkt og flytte mine dokumenter mappen.

Jeg har da fått flyttet slik at når jeg går på start - dokumenter ligger den på E: (der jeg vil ha den)

Men når jeg går via min datamaskin, og mappen mine dokumenter (pluss brukenavn) ligger den fortsatt på C: dockuments and settings....

Innoldet er også da forskjellig, så da skjønner jeg at det er 2 forskjellige mapper den i startmenyen og den under min datamaskin.

 

Er det ikke mulig og flytte den med mitt navn?

Skulle gjerne flyttet "delte dokumenter" også, har bare klart og finne ut hvordan den kan fjernes via regedit.

Er logget inn med mitt navn, som er eneste bruker og admin.

 

Noen tips her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja takk for innspill Mythos, av en eller annen grunn pekte mine dokumenter på startmenyen altså til en annen mappe enn mine dokumenter+brukernavn, og sistnevnte fikk jeg ikke lov å flytte fra min datamaskin.

Men gikk på documents and settings/ brukenavn osv og fikk flyttet den derfra.

Så skjønte ikke helt dette her, men har da i alle fall fått det slik jeg vil nå.

Så gjør jeg som du nevner med delte dokumenter, lager bare nye og deler dem og glemmer den orginale. :)

Endret av pcp160
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...