Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Forslag til bredbånds leverandør?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Nå har jeg tenkt meg å skaffe meg bredbånd for en gang skyld!

Bor i Oppland, så jeg har vel mange forskjellige muligheter ut ifra DinSide's bredbånds kalkulator.

 

Jeg vil helst ha 2mbit og over. 2mbit er kurrant! Men hvem leverandør er billigst på bredbånds telefoni? Og kan jeg velge en leverandør for selve Internettet og en annen leverandør for bredbånds telefonien, eller må det være fra samme leverandør?

 

Har sjekket ut NextGenTel og dems tilbud er veldige fine. Men bredbånds telefonien er ikke så billig, sammenlignet med Telio sin.

 

Så hvordan er NexGenTel brukermessig? Kom gjerne med noen erfaringer her :thumbup:

 

*Sitter her å finner ut av ting og tang*

 

Takk for svar :D

 

Hilsen onyX.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også NextGenTel og er storfornøyd. Har hatt det i snart 2 år og har ALDRI opplevd nedetid. Har pratet med kundeservice en gang helt i starten, det tok lang tid, men jeg fikk hjelp med en gang når jeg kom igjennom.

 

Gjør heller ingenting at de stadig øker hastigheten på linja no voldsomt uten at det koster mer.

 

Lykke til med valget!

 

Mvh

JDM

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Prøv deg på BlueCom!

Veldig stabile og gode

linjer der!

 

Alekz :thumbup:

5281877[/snapback]

Dette er noe du er alene om å si!! stort sett alle som har bluecom klager over dårlig ping og ustabilt nett... Har bluecom selv!

 

Skal du etablere for 1 gang anbefaler jeg deg rett på nextgentel! vurderer å bytte til det selv.. De er stabile og har god kundeservice :thumbup:

 

Ikke noe å nøle på engang! NEXTGENTEL! :w00t:

Lenke til kommentar

hvis du bor i Lillehammer så er NGT veldig bra å ha, sjelden nedetid. har kun hatt nedetid fra ngt sin side når innstallatøren de brukte rota i noen kabler. dette varte en helg, noe som var greit siden linja skulle flyttes noen dager senere uansett. innstallasjon tar ikke så lang tid heller, de brukte 1 måned å sette opp linja fra jeg bestilte til jeg surfet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...