Gå til innhold

hva er det beste mATX kortet?


sycho

Anbefalte innlegg

Hei. Lurte på hva som er det beste mATX HK'et? skal ha meg en liten pc. :p

Hardware jeg har er:

CPU : AMD64 s939 3200+ Winchester

RAM : Kingston HyperX 2x512MB PC3200 2-2-2-5-1

HDD : 3 stk, en 40 gb, en 80gb og en 160gb

har og en cdbrenner og en dvd spiller.

Vil ha mulighet til å overklokke om dette går på mATX kort. Hadde tenkt meg et 3R R201 Kabinett. Et dem har på Microplex : Microplex

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også på utkikk etter et bra mATX hovedkort og kabinett.. Vil krympe maskinen min en god del, men ikke så mye som f.eks Shuttle..

 

Har også AMD 64, 2x 1024 Mb ram, 3 HDD, DVD brenner og 7800 GT (PCIe)..

 

Vil helst kunne videreføre min overklokk fra 1,8 til 2,5 Ghz.. CPU kjøleren er ikke noe særlig større enn stock kjøler.. Så kortet må kunne klokke litt..

 

De nye mATX kabinettene til ASUS så innbydene ut :)

 

/Espen

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Tusen takk! Tror jeg går for dette ;) Endelig et mATX HK med mulighet for å bytte volt!

 

 

et slikt kort har jeg lett lenge etter. :thumbup: lurer på når vi får se det i butikkene?

DFI RS482 Infinity: only ATI graphics card supported

 

Ta en kikk på MSI K8NGM2-FID

Dedikert tråd AnandTech forum

 

quote:

>The thread began as a shootout between 3 boards (Albatron KM51PV, ASUS A8N-VM CSM, MSI K8NGM2-FID), but the MSI board instantly became the winner of the shootout and the thread growed into a defacto "official" thread of K8NGM2-FID.<

Lenke til kommentar
Men det er jo ufattelig lite overklokkingsmuligheter på mATX :'(

Helt riktig hvis fatteevnen ikke rekker til innenfor området mATX 24,5 x 24,5cm... hvilket format?

 

Hva er dette for noe sludder? Hvem som helst her kan vise deg et mATX-kort som klokker fantastisk, men har du hengt deg opp i en myte/ dårlig rykte eller merke?

 

Så er det jo nytteløst seff... Spørsmålet er om du er interessert, fordi formfaktor er ubetydelig sånn sett mtp. BIOS og OC-muligheter.

Lenke til kommentar
Men det er jo ufattelig lite overklokkingsmuligheter på mATX :'(

Helt riktig hvis fatteevnen ikke rekker til innenfor området mATX 24,5 x 24,5cm... hvilket format?

 

Hva er dette for noe sludder? Hvem som helst her kan vise deg et mATX-kort som klokker fantastisk, men har du hengt deg opp i en myte/ dårlig rykte eller merke?

 

Så er det jo nytteløst seff... Spørsmålet er om du er interessert, fordi formfaktor er ubetydelig sånn sett mtp. BIOS og OC-muligheter.

5686614[/snapback]

 

 

kom gjærne med noen linker :yes: de 2 vi har tips om til nå stopper htt på 250 eller kjører bare ati kort

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...