Gå til innhold

Problemer med Radeon X800GT AGP


Andersfn

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nylig et radeon X800GT kort, Kortet ga en god ytelsesforbedring i forhold til det drittkortet som fulgte med hovedkortet, men det nye kortet registrer skjermen min som plug and play skjerm. med andre ord virker det som om kortet ikke gjenkjenner skjermen min (Medion 17"crt) Problemet er det at hvis jeg endrer oppløsningen tilpasser ikke skjermen seg automatisk, og jeg må stille inn skjermen manuelt hver gang. I tillegg flimrer skjermen i Windows.

Er det noen som vet hva som kan være problemet?

 

 

Anders Nilsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte nylig et radeon X800GT kort, Kortet ga en god ytelsesforbedring i forhold til det drittkortet som fulgte med hovedkortet, men det nye kortet registrer skjermen min som plug and play skjerm. med andre ord virker det som om kortet ikke gjenkjenner skjermen min (Medion 17"crt) Problemet er det at hvis jeg endrer oppløsningen tilpasser ikke skjermen seg automatisk, og jeg må stille inn skjermen manuelt hver gang. I tillegg flimrer skjermen i Windows.

Er det noen som vet hva som kan være problemet?

 

 

Anders Nilsen

5281257[/snapback]

 

 

Flimmring i windows desktop (mener du da at ved flytting av mapper så flimmrer det på siden av dem) er normalt .

 

Men i spill skal du kunne stille dette med å ha V-SYNC ON :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...