Gå til innhold

Project IceCube: Mitt første casemod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:cool: Her er et lite forslag, synes det er stilig med litt bøy på kabinettet

5281204[/snapback]

Syns ikke det var no fint jeg. Men kommer nok til å bli bra detta da, men kanskje lage noe litt mer "egent" på sidedøra? Noe ingen andre haR? Det er litt standard form :)

 

*Stealthe Dvd-rom

*bruke UV plexi ell sota

*Lage en logo, og sette den et sted på kabinettet (alu ell plexi ell no)

Lenke til kommentar
:cool: Her er et lite forslag, synes det er stilig med litt bøy på kabinettet

5281204[/snapback]

Syns ikke det var no fint jeg. Men kommer nok til å bli bra detta da, men kanskje lage noe litt mer "egent" på sidedøra? Noe ingen andre haR? Det er litt standard form :)

 

*Stealthe Dvd-rom

*bruke UV plexi ell sota

*Lage en logo, og sette den et sted på kabinettet (alu ell plexi ell no)

5281370[/snapback]

 

tror ikke jeg får stealtha cdrom :no: Er som sagt mitt første casemod, så er ikke noe erfaren med sånt.

men skal bruke UVplexi ja, og har tenkt til å ha logo på, men vet ikke hva jeg skal ha.

Endret av AzzazziN_89
Lenke til kommentar

Hvilken farge skal du lakkere kabinettet? :hmm: Hva med å bare beise? alle trekabinetene er jo lakkert sort, litt mer artig med noe ikke alle andre har ;)

 

Angående stealthing av front så er ikke det så alt for vanskelig, det er bare å finne seg en guide til hvordan du skal lodde cdromen. Så kobler du opp en bryter ;) og fester en plate på utsiden av cd-romen. Helst i samme farge som kabinettet da. :)

Lenke til kommentar
Hvilken farge skal du lakkere kabinettet? :hmm: Hva med å bare beise? alle trekabinetene er jo lakkert sort, litt mer artig med noe ikke alle andre har ;)

 

Angående stealthing av front så er ikke det så alt for vanskelig, det er bare å finne seg en guide til hvordan du skal lodde cdromen. Så kobler du opp en bryter ;) og fester en plate på utsiden av cd-romen. Helst i samme farge som kabinettet da. :)

5281816[/snapback]

 

Hadde tenkt å bare olje det og legge på beis med svak farge i, og få det litt gyllent på en måte. Er veldig klar over at alle andre farger de svarte, så har ikke lyst til det.

 

Kan du ikke poste en link til en sånn guide? Jeg er ikke flink til å finne sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...