Gå til innhold

Pure Pwnage - Oppdatert 10/12/08


Hva er din favoritt episode?  

122 stemmer

  1. 1. Hva er din favoritt episode?

    • Episode 1: Life of a pro gamer
      10
    • Episode 2: Girls
      8
    • Episode 3: FPS Doug
      36
    • Episode 4: Pwn or be Pwned
      4
    • Episode 5: M8S
      5
    • Episode 6: Imapwnu of Azeroth
      14
    • Episode 7: MMO Grrl
      4
    • Episode 8: LANageddon
      12
    • Episode 9: The Story of Dave
      2
    • Episode 10: Teh best day ever
      12
    • Episode 11: I <3 u in rl
      3
    • Episode 12: Game Over
      12


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

jeg har likt denne serien siden episode 1, synd det med at jeremy og fps_doug blir enemy`s på slutten... men blir sikkert team igjen i sesong 2, skal ikke se bort i fra det... jeg er en svært aktiv gamer, har ca 296 spill i alt og driver med for det meste og forbederer microen min på RTS og spiller litt Fps, bf2, bf2142 og cs og sånt... :thumbup:

Endret av tripisis
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Noen som vet når starten på sesong 2 kommer ut på nettet? Såvidt jeg har forstått så går/gikk det på kino i Canada for ca 2 uker sia.

 

Gleder meg som en unge til sesong 2... Og er ganske glad for at jeg ikke fant ut at episode 12 hadde kommet ut før for 3 uker sia. Hadde ALDRI klart å holde ut i flere måneder for å vente i spenning.

Lenke til kommentar

World of Warcraft is a feeling, who need a social life...

 

Hehe denne sang vi noenganger på vorspiel. Når vi da hadde gjester, så de bare rart på oss :p

 

Får flashbacks når jeg hører "Pure Pwnage". Tilbake på den tiden jeg var i TM og samla honorpoints. Husker jeg vant honor konkurransen slik at jeg fikk en spesiell tabard. (Beste fra Alliance og Horde på hver server fikk en hver). Var egentlig en dårlig premie til å sløse bort så masse timer :mad:

Lenke til kommentar
Synes denne serien var gøy, da jeg trodde jeg og gutta var "de eneste" som hadde sett serien, men nå som den er blitt allemannseie, er det av en eller annen grunn ikke så morsomt mer. :hrm:

Ja, når ting blir for mainstream er de ikke fascinerende eller kule lengre. Sånn var det med internet også - alle de "normale" A4 09-16 fjottene begynte å strømme inn, begynte å ytre seg og sensurere nettet fordi man kunne finne porr og bombeoppskrifter her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...