Gå til innhold

24 Season 5 Prequel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støtter Luchy her altså. Den første sesongen var kjempebra, neste var ikkje like bra, men god underhalding. Når dei kom til tredje begynte det liksom å bli nok, fullførte aldri den sesongen. Fjerde gidda eg aldri prøve å eingang, var lei :shrug:

 

Du har Jack, verdenshelt og supermann, hans kjære som alltid blir kidnappa eller trua på livet og ein korrupt person innad i CTU..blir litt forutsigbart etterkvart.

Lenke til kommentar
kan de ikke gi opp 24? synes det er på tide

 

det er ikke noe bra med 24. det samme vær sesong. terrorister truer med noe. Jack bauer "comes to the resue".

 

sånn er det vær eneste gang

5279718[/snapback]

 

For å ikke "spoile" noen som eventuelt vil se 24 uten å vite om det som skjer i prequelen legger jeg svaret mitt i en spoiler.

 

 

Virket som om det var Jack de var ute etter denne sesongen i prequelen. Men ganske begrenset det man fikk vite der da...

 

Lenke til kommentar
For å ikke "spoile" noen som eventuelt vil se 24 uten å vite om det som skjer i prequelen legger jeg svaret mitt i en spoiler.

 

 

Virket som om det var Jack de var ute etter denne sesongen i prequelen. Men ganske begrenset det man fikk vite der da...

 

5279735[/snapback]

Ditto, spoiler svaret mitt eg.

 

Etter utallige forsøk på å sprenge eller kuppe USA har dei vel funne ut at supermann (Jack) må stoppast først :p

 

Lenke til kommentar
kan de ikke gi opp 24? synes det er på tide

 

det er ikke noe bra med 24. det samme vær sesong. terrorister truer med noe. Jack bauer "comes to the resue".

 

sånn er det vær eneste gang

5279718[/snapback]

 

Totalt enig! Bare noe som må legges til:

I omtrent hver sesong må Jack redde verden... og dattera hans. Begynner å bli tvilsomt oppbrukt den serien nå (var egentlig det så snart sesong 2 startet).

Synes det er biiiiittelitt urimelig at terrorister prøver å ødelegge hele verden (altså USA) og at Jack Bauer er den eneste som kan gjøre noe med det hver eneste gang. Selvfølgelig også det at hver gang dette skjer så er det liksom en sånn timer som sier at de har 24 timer på seg.

 

Tjuefjerde var minst like spennende og meningsfylt som 24. Altså egentlig ikke verken meningsfylt eller spennende i det hele tatt (for mitt vedkommede i allefall, sikkert mange andre som enda forguder 24).

Lenke til kommentar

Jo, deler av vår verden er alltid truet. Men jeg tviler nå sterkt på at det er noen terrorister som akkurat nå sitter og har en genial plan om hvordan de enten kan få til å ta over verden eller ødelegge den.

Et lite "angrep" på to skyskrapere hvor knappe 2500 mennesker døde kan ikke anses som en trussel mot menneskeheten i sin helhet, selv om at amerikanerne liker å tro det selv.

Det er vel hovedsaklig dette 24 tjener på, at amerikanerne er så forbanna på terroristene, og siden "alle folk med opprinnelse fra Midtøsten er noen fæææle typer", elsker de å se at en amerikansk superhelt kommer og redder verden fra den evige fare som lurer bak hvert hjørne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...