Gå til innhold

Hva har skjedd og hvilke rettigheter har jeg?


Anbefalte innlegg

Hva har du svart dem med? Skriv at du stiller deg utenforstående til situasjonen da spilleren ikke hadde disse skadene i utgangspunktet, og dette ikke er beskrevet i din feilmelding. Mulig jeg er på villspor, men dette er hvordan jeg ville ha startet. Hvis ikke saken utvikler seg i positiv rettning ville jeg kontaktet forbrukerrådet.

5279430[/snapback]

Jeg har svart med at spilleren var uten en skramme når den ble sendt inn, og at jeg er utenforstående til situasjonen. Dette var ikke beskrevet i min feilmeldig heller.

 

Hvis spilleren har ligget oppi den illustrerte esken, og ikke har vært isolert i en Norgespakke, ser jeg for meg at et hardt fall/støt på en av sidene av norgespakken kan gjøre slik at plastikk sprekker. I et ekstremtilfelle.

5279431[/snapback]

Jeg har jo sagt flere ganger før at den lå oppi den illustrerte esken, for så oppi en Norgespakke. :) Dessuten er det nesten umulig å få slagskader der spilleren nå er skadet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
øhm.. på meg så ser det ikke ut som resten chassiet har fått seg noen trøkk, hvilket burde vært tilfelle hvis den hadde fått hard behandling? Ja, det er buet, men det ser ikke ut som noen skade. Ser heller mer "smeltet" ut. Sikker på at dette må være en "fall-skade" og ikke noe annet rart?

5279448[/snapback]

Jeg aner virkelig ikke hva som kan ha hent den. Ser nesten ut som noen har prøvd å åpne den mitt på med en skrap gjenstand eller lignende.

 

Men ser dere på dette bildet stemmer ikke dette igjen. Her ser dere en liten bulk.

Lenke til kommentar
øhm.. på meg så ser det ikke ut som resten chassiet har fått seg noen trøkk, hvilket burde vært tilfelle hvis den hadde fått hard behandling? Ja, det er buet, men det ser ikke ut som noen skade. Ser heller mer "smeltet" ut. Sikker på at dette må være en "fall-skade" og ikke noe annet rart?

5279448[/snapback]

Jeg aner virkelig ikke hva som kan ha hent den. Ser nesten ut som noen har prøvd å åpne den mitt på med en skrap gjenstand eller lignende.

 

Men ser dere på dette bildet stemmer ikke dette igjen. Her ser dere en liten bulk.

5279465[/snapback]

Kan være klemt i en dør på postbil noe som gir svar på hvorfor embalasjen ikke er skadet

Lenke til kommentar

Er det ingenting som tyder på skade på embalasje? at det er litt ruglede for eksempel. norgespakken er sikkert erstattet, mens orginalembalasjen sitter tettere og vil være vanskelig å se skader på. se etter skader i i embalasjen på den siden som sprekken har kommet. der er det sikkert mulig å se at pappen har bølget seg.

Lenke til kommentar
Er det ingenting som tyder på skade på embalasje? at det er litt ruglede for eksempel. norgespakken er sikkert erstattet, mens orginalembalasjen sitter tettere og vil være vanskelig å se skader på. se etter skader i i embalasjen på den siden som sprekken har kommet. der er det sikkert mulig å se at pappen har bølget seg.

5279574[/snapback]

Jeg har ikke tatt bildene, Den ligger forsatt hos Iterga. Jeg vet ikke mer en jeg sier i denne tråden.

 

Den kom inn til oss i orginal Archos emballasje, og den hadde ingen skade.

Denne er uten tvil blitt skadet før du sendte den.

Regner med han ikke regnet med Norgespakken her, vis ikke har de forvekslet spillere...

 

Huff :no:

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

Hmm... dette ser ut som en vanskelig sak..

 

Jeg tror kanskje du må kunne bevise at spilleren ikke var slik da du pakket den ned i esken og sendte den inn.. Med bilder eller noe kanskje..

 

Men jeg er ingen jurist så jeg er ikke sikker :)

 

Du får ha lykke til i alle fall. Veldig leit for din del :(

 

/Espen

Endret av espenah
Lenke til kommentar
Det som er så leit er at jeg vurderte å knipse bilder av spilleren før jeg sendte den inn, men dette gjorde jeg altså ikke.

 

Man skal heller ikke behøve å ta bilder av ting man sender i retur i tilfelle det skal skje noe eller da :S

 

Posten koser hvertfall ikke med pakkene sine! Det skal være sikkert...

 

Stå på, ikke gi deg før du får dekket skadene;)

Lenke til kommentar
Er det ingenting som tyder på skade på embalasje? at det er litt ruglede for eksempel. norgespakken er sikkert erstattet, mens orginalembalasjen sitter tettere og vil være vanskelig å se skader på. se etter skader i i embalasjen på den siden som sprekken har kommet. der er det sikkert mulig å se at pappen har bølget seg.

5279574[/snapback]

Jeg har ikke tatt bildene, Den ligger forsatt hos Iterga. Jeg vet ikke mer en jeg sier i denne tråden.

 

Den kom inn til oss i orginal Archos emballasje, og den hadde ingen skade.

Denne er uten tvil blitt skadet før du sendte den.

Regner med han ikke regnet med Norgespakken her, vis ikke har de forvekslet spillere...

 

Huff :no:

5279614[/snapback]

 

 

så de sa ikke noe om at den kom med norgespakke rundt?

Lenke til kommentar
Før det første: ITEGRA, ikke Iterga.

 

Du har fortsatt ikke svart på om den originale emballasjen var ISOLERT oppi Norgespakka. Ligger esken løst og rangler i en Norgespakke, kan det godt hende at en slik spiller sprekker i plastikkanter hvis den får et stygt fall.

5280765[/snapback]

Sorry, Min feil :blush:

 

Altså eskten lå ikke løst og ranglet oppi norgespakken. Uansett og den hadde gjort det, hadde ikke spilleren tatt noe skade av det slik den var pakket inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...