Gå til innhold

Vil X-Fi øke ytelsen?


Anbefalte innlegg

Ville det vært bedre å kjøpt et X-Fi til 900kr, istedet for et Audigy2 til 500?

Da tenker jeg på ytelse i forhold til pris..

 

Og er ytelsen forskjellig fra det X-Fi kortet til 900kr, og det kortet til 2500kr? (utenom at det dyre har 64mb ram, frontpanel og fjernkontroll)

5282194[/snapback]

 

Etter som jeg har søkt litt, så tror jeg at det er ingen forskjell på kortene (utenom X-RAM), bare tilbehøret som fjernkontrol, ekstern tilbehørs enhet ol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er også bedre teknisk sett siden jeg sitter med den til 3000 .- :) X-Fi Elite Pro pakken . Selve forsterkeren er dobbelt så stor som den hos Audigy serien og har noe av de mest avanserte funksjonene jeg har sett . Dette er mer for brukeren som bruker PC`en sin som multimedia senter og har STOOORE krav til lyd.

 

Du får også kjøre Ultra High Quality i en rekke spill inkludert i Battlefield 2 hvor du vil få en ytelsesforbedring på 1-2 fps kanskje. Så man kjøper det ikke for ytelsen alene men lyden er en revolusjon. Dette er det største hoppet Creative har gjort noengang og fikk sjokk da jeg satte meg ned og hørte på musikk for første gang med X-Fi . Lyden er VELDIG klar og hørte detaljer jeg aldri hadde hørt før.

 

24bit Crystallizer er også veldig konge når du ser film .

Så jeg anbefaler dette på det sterkeste for alle og enhver men du bør ha en feit lommebok. 3000 for ett lydkort er litt VEL dyrt men her får du hardware for alle pengene, og forsterkeren alene hadde jeg LETT punget ut 5000 for .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...