Gå til innhold

pyroburn, noe å satse på? eller nutrisan.. ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så jeg trenger ikke kjøpe meg noe vidunder produkt? :p

 

du har ikke noe forslag til diett foresten?

 

eneste er at jeg spiser mye pasta, og lager meg en kjøttrett eller tar en banan etter styrketreninga noen ganger, har hørt at det er bra.. noen invendinger eller forslag tas imot med stor takk :)

 

mvh ballemann

Endret av ballemann
Lenke til kommentar
så jeg trenger ikke kjøpe meg noe vidunder produkt? :p

 

du har ikke noe forslag til diett foresten?

 

eneste er at jeg spiser mye pasta, og lager meg en kjøttrett eller tar en banan etter styrketreninga noen ganger, har hørt at det er bra.. noen invendinger eller forslag tas imot med stor takk :)

 

mvh ballemann

5283548[/snapback]

 

Spis mest mulig proteinrikt, og kutt ned på pastaen. Litt karb etter trening er bra, men begrens også den mengden. Å stort sett ingen karb etter klokka 20 på kvelden, forutsatt at du legger deg klokka 24

Lenke til kommentar

www.iform.no, se under kosthold. Der finner du masse nyttige tips. Selv har jeg prøvd cla+, pyroburn, ripped fuel osv. Alt er bare oppskrytt. Må nesten gjøre det på den vanskelige måten. Mye kardiotrening kombinert med en bra diett er løsningen. Det er ganske komplisert hele greia. Ut i fra hvor mye du veier og hvor hardt du trener finnes det tabell for hvor mye kroppen din skal innta av kalorier hver dag for å få mest utbytte av treningen og forbrenning. Dette skal da deles opp i gram proteiner, karbohydrater osv. Selv synes jeg alt er ganske tidkrevendes og komplisert. Men hvem sier at det er enkelt å få til en veltrent kropp? :p Men les på den siden jeg ga deg, myyye bra stoff der. Good luck buddy!

Lenke til kommentar
Tull Donnyboi, det blir feil å si at de ikke virker...

 

Jeg har prøvd både Thermosyn og PyroBurn, begge gjorde det dem skulle kjempebra!

 

Du kan jo ikke forvente at du går ned i vekt ved å ta disse produktene, hvis du ikke trener kardio, det er ikke magiske piller...

5289639[/snapback]

Sa ikke at det ikke virket, men at det var oppskrytt. Seff har det en liten virkning, men du kan få et like bra resultat uten pillene, så lenge du gjør alt det andre fornuftige da.

Lenke til kommentar
Og skal man først ta preparater for å brenne fett tar man ordentlige saker som clenbuterol, effedrin, dnp el..

 

Kjør mye kardio og spis riktig du så skal du se det hjelper. Rødt kjøtt er og bra mat å spise forresten..

5291216[/snapback]

Clenbuterol, winstrol osv går jo under dopinglista. Effedrin vet jeg ikke helt går under hva, men det er iallefall ulovlig. Dessuten er effis så kraftig at det forbrenner hele musklaturen. Så tviler det blir relevant for vår venn her. Selv synes jeg man bør gjøre det på den skikkelige måten.

Endret av DoNNyBoi
Lenke til kommentar
Og skal man først ta preparater for å brenne fett tar man ordentlige saker som clenbuterol, effedrin, dnp el..

5291216[/snapback]

Clenbuterol, winstrol osv går jo under dopinglista. Effedrin vet jeg ikke helt går under hva, men det er iallefall ulovlig. Dessuten er effis så kraftig at det forbrenner hele musklaturen. Så tviler det blir relevant for vår venn her. Selv synes jeg man bør gjøre det på den skikkelige måten.

5291285[/snapback]

Dopinglista, pøh. Koffein og nesespray står jo å der. Samme med de utallige astamasprayene mine. Effedrin brenner muskelmasse? Underbygg gjerne den påstanden.

Lenke til kommentar
Effedrin er uansett bevist farlig...

5293406[/snapback]

I de rette mengder er kanel å farlig.

 

Poenget mitt er at effedrin ikke er farlig i små mengder, hvis man ikke har problemer med hjerte (noe som de fleste ikke vet før det smeller). Det som er farlig er at det skaper avhengighet, og kroppen må ha større og større doser. Å kan forårsake vannlating.

 

Jeg har brukt effedrin ved et par beintreninger det innrømmer jeg, ble veldig våken og opplagt å fikk presset meg bitte litt ekstra. Men det at jeg klarte å presse meg var nok mest psykisk. Uansett så ble jeg veldig kvalm, fikk hodeverk enkelte ganger og følte meg ganske jævlig den ene gangen. Så jeg tåler ikke stoffet. Men vet flere som trykker det i seg opptil flere ganger daglig.

 

Poenget mitt er at det er mye i Norge som er ulovlig, men langt fra alt som er farlig.

Lenke til kommentar

Efedrin har nesten samme virkning som amfetamin, bare mildere. Det er en grunn for at profesjonelle kroppsbyggere ikke bruker dette, men heller benytter clenbuterol eller winstrol. Siden sistnevnte bevarer muskelmassen samtidig som man forbrenner fett eventuelt deffe.

 

Er enig med deg Hyrlen hvis man kun skal forbrenne fett fortest mulig og ikke noe mer. Men med tanke på at de fleste sliter med søvnløshet og kvalmhet (som regel bare i starten), og etter min mening nedbrytning av muskel også, så er dette ikke anbefalt. Har man i tillegg et svakt hjerte, kan dette ende dramatisk. Vet jo aldri...

 

Så dreier jo spørsmålet om hva som er rett og galt. Syns man det er heilt ålreit å bruke ulovlige midler, så go on. Selv synes jeg det er tabu å jukse , men har ikke noe imot folk som driver med slikt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Noe har sikkert blitt skrevet fra før. Men her er i alle fall noen tips.

Blir jo litt oppsumering også.

 

1. Hold deg unna raske karbohydrater. Altså det meste som smaker søtt.

2. Ikke spis fint brød.

3. Ikke bli lurt av halvgrove eller påståtte grove brød. Les hva de inneholder; er det masse hvetemel eller andre typer fint mel, så styr unna, har brødet ikke næringsfortegnelse på posen, er det mest sannsynlig ikke noe bra.

4. Få i deg fiber. Fiber er godt for masse bla. :

- Fiber binder seg med en del typer fett og hjelper med å dra det ut av tarmen.

- Fiber gjør at man forbrenner langsomme karbohydrater enda langsommere. Dvs. mindre karb blir lagret som fett og mer blir lagret til energi som kan brukes under trening.

- Fiber får deg til å føle deg mer mett. Du trenger vanligvis ikke mange kaloriene med fiber før du er mett.

 

Gode kilder til fiber er:

Fullkorns knekkebrød (f.eks Wasa multigrain)

Frukt

Grønnsaker

Salat

 

5. Øk mengden proteiner i kosten, minsk mengden karb.

6. Spis ofte og lite

7. Gjør cardio på morgenen før frokost, gjerne etter en kopp med kaffe.

8. Drikk mye vann

9. Drikk kaffe (koffeinet i kaffen har en mild fettforbrennende effekt)

Gjør heller dette enn å bestille alle slags mulige preparater.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...