Gå til innhold

Tipp navnet på gjenstanden [Oppdaterte regler i førstepost]


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte fra første øyeblikk det var noe sånt ja (pga naglene, den stripeslitte lakken og støvet i bunnen) men tenkte at man skal jo ikke kunne se gjennom hele greia, og at det var litt for spesiellt for å være i private bildesamlinger.

 

Oki, nytt bilde, så nå må dere bare gjette utover natta. Det er leggetid for meg og jeg sjekker nok ikke tråden før utpå forrmiddagen i mårra.

post-3851-1134343520_thumb.jpg

Lenke til kommentar

det er et fotografi og ingen tegning av en kollisjon mellom partikler...

 

EDIT: Litt mer utfyllende:

Virvlene skyldes at partiklene fotograferes i magnefelt, der ladde partikler ender opp å svive rundt til de mister sin kinetiske energi. Der det går to virvler hver vei, er det fordi det er dannet to nye partikler med motsatt ladning, som følgelig bøyes av i motsatt retning i magnetfeltet.

 

Det hvite sporet skyldes.. ioniersing av materiet partiklene flyr gjennom.. eller noe slikt.. begynner å bli lenge siden 3F7 :)

 

EDIT2: Eller var det både et magnetfelt og et elektrisk felt kombinert... husker ikke helt...

Endret av Torbjørn
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...