Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Online.no som startside


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat fått internett fra Telenor, og har funnet en ting som er ganske irriterende.

Hver gang jeg prøver å endre startsiden via Verktøy/Alternativer for internett og velger Bruk, lukker browseren og åpner internett igjen, så gjett hva som skjer...

Jo, startsiden som kommer opp er Online.no.

Hver gang.

Uansett hvilken side jeg prøver å endre til, eller hvor mange ganger jeg prøver å endre...

Dette er jævlig irriterende.

Virker som skjult reklame...

Er det noen som har en løsning på problemet?

 

Obs, obs, dette innlegget burde visst vært plassert i Nett-tjenester isteden.

 

PS.

Jeg har funnet en måte å løse problemet på.

Ved å bruke program som Webroot Spy Sweeper så kan jeg "låse" startsiden, og da funker den siden jeg velger.

Men det må da finnes en måte å løse dette på uten å måtte bruke et program til det?

Endret av Zapking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukte du Telenors Start CD til å legge inn brukernavn og passord i router-modemet? Den CD'en legger inn "Telenor Start" programmet som default. Du vil se et lite Telenor icon nederst i høyre hjørne.

 

Propgrammet har bl.a mulighet for å forrandre startside. Det kan dermed fungere som er override i forhold til den informasjonen du gir direkte til browseren. Hvis "Online Start" er installert så vil jeg anbefale å avinstallere det :) (Sånne programmer er for bestemødre)

Endret av JaViZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...