Gå til innhold

team norway frostwhisper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja husker deg mose, enig at man kan prøve å bli kvitt fjortisser, prøver så godt jeg kan :)

 

men d er ikke altid like lett d vettu, men du var jo officer mose så vis d var gale så kunna du jo bare kicka 1 for å vise et eksempel, d har vi gjort noen ganger no i det siste og jeg synes d har blitt bedre, men man kan jo altids forbedre seg på alle plasser

Lenke til kommentar

Har også vært i Team Norway en gang.

In my early days...

 

Da de ikke var så evig mange, ble litt for kjedelig for meg, så jeg forsvant kjapt til Storm (R.I.P.).

 

I ettertid har jeg sendt inn en av altene mine der, men da var ikke alt så evig bra.

 

 

Har også en interessant følelse av at Team Norway blir lettere flamet av folk på realmforumet ^^

 

some guy in their guild who will remain anonymous in this matter says: this guild has alot of 14 year old $!@%kids, maybe that`s reason enough. they`re all KoS for me tho, (cept for them lowbies).

Lenke til kommentar
vi søker flere medlemmer til team norway,

vi spiller på frostwhisper.

vi er  20-60 online hele tiden,

for mer infor spør ingame i mail eller /w

vi er allys

keyanza,  keyzaf

 

eller søk ¨på who  (team norway)

5275743[/snapback]

Skift navn, skift side og sett 16 års aldersgrense så skal jeg se litt mer nøye på tråden

Lenke til kommentar

fatter ikke hvorfor folk vil ha bare spillere fra et land i guildene sine. som f.eks team norway. kunne aldri falle meg i tankene å engang sende en vennlig PM til et medlem i et slikt guild. hva tjener man på å ha folk fra et land?, er det fordi dere er for sjenerte til å snakke engelsk?. noe så kjedelig som å være i et guild med bare nordmenn må være kjedeligere enn å se på at maling tørker. med mindre det er et bitte lite kompisguild.

Lenke til kommentar
fatter ikke hvorfor folk vil ha bare spillere fra et land i guildene sine. som f.eks team norway. kunne aldri falle meg i tankene å engang sende en vennlig PM til et medlem i et slikt guild. hva tjener man på å ha folk fra et land?, er det fordi dere er for sjenerte til å snakke engelsk?. noe så kjedelig som å være i et guild med bare nordmenn må være kjedeligere enn å se på at maling tørker. med mindre det er et bitte lite kompisguild.

5280846[/snapback]

 

 

 

seriøst?

er mye mer kos med folk som er fra norge, snakker mye mer blir mye bedre kjent med dem som er i guildet, jeg har vært i klaner/guild, innen flere spill oxo innen engelsktalende, og må si at d beste miljøet er i norske guild/klaner, noen av guilds jeg har vært med i har vi fortsatt kontakt med, vi har til og med treff i helgene der 10 stk dro til trondheim på fest ilag, menmen, sikkert bare jeg som syns d er kos å bli kjent med folk fra andre plasser i norge å spille ilag med dem,

vi er 200 medlem i team norway no, men seff har vi noen fjortisser som alle andre guilds har, men vi jobber med å få oss til å bli et seriøst guild noe som blir bedre for hver uke som går, syns no jeg da ivertfall, igjennomsnitt alderen med oss er ca 18-20 ¨år,

men d var ikke derfor jeg skrev denne tråden, d var pga vis noen henger her inne som lurte på¨å starte ny char eller noe som vil spille med norske folk og prate osv så kunne team norway være en mulighet, ikke mer ikke mindre,

 

men som altid så må noen (fjortisser) komme inn å skrable noe som ikke har noe med tråden i d heletatt, er d en tråd som ikke interiserer deg så kan du heller la hver å skrive noe i hele tatt....

Endret av KeyanZa
Lenke til kommentar
Vel Keyanza Jeg kicket Ariild, Sunita og Shadowcrawler eller noe for dårlig, lite hyggelig oppførsel etter flere advarseler... 16 års aldersgrense ja....

Octagon FTW

 

 

Edit: Leif kom og Leif gikk! :hrm:

5282614[/snapback]

 

 

vel kan ikke si alle jeg har kicket men san er d i all guild, du vet ikke om folket er bra før dem har vært i guildet vettu, og 16års grense, tja alle kan jo si dem er 16 år da, umulig å sjekke d, vi har nytt ranking system med folk som er i guildet no som passer på spam, oppførsel osv, dem gir advarsel og etter 3 advarseler så er d kick... og så langt virker dette bra...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...