Gå til innhold

snus utgått på dato, korleis er det?


lassaron-jon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis snusen begynner å bli tørr, kan du fylle bittelitt vann i boksen, riste rundt og la den stå litt. snusen blir jo ikke noe "nyere" av det, men du slipper den tørre ekkle følelsen.

og nei snus som har gått ut på dato er ikke farlig, men hvis muggen slipper til burde du virkelig holde deg unna ;)

 

edit:

jeg savner også snustråden og sendte klage på at den ble stengt i går. håper flere gjør det samme...

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Snus utgått på dato har 2 ulemper:

-Mengden nitrosaminer (som er kreftfremkallende) øker, såfremt boksen har blitt oppbevart i varme omgivelser (i kjøleskap/fryser hemmer "veksten" av nitrosaminene)

-Den er tørr.

 

Ellers er den like fin :) har snust snus som har vært LANGT utgått på dato som har vært akkurat like fin (ligget i kjøleskap).

Lenke til kommentar
Snusing er en fin måte å holdes seg singel på.

5284067[/snapback]

 

Neida. Er ikke noe problem bare du ikke snuser så mye at de finner det ekkelt. Er veldig få av de jeg kjenner som synes det er spesielt ekkelt. Blandt jenter som ikke røyker/snuser selv, er snus bedre akseptert enn røyk, ettersom røyk STINKER. (Hvertfall de jeg kjenner :))

Lenke til kommentar

De bare blir det. That's life :p Enten frys de eller legg de i kjøleskap. Har du ikke muligheten til noen av delene, putt dem i en pose og legg dem utafor huset :p (et sted det er tørt).

 

En åpna boks holder ca. 1-1.5 uke, så begynner dem å tørke. Men en åpen full boks vil jeg tro kan ligge i ca. 2 uker før den begynner å bli tørr.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...