Gå til innhold

Prisen på elkjøp sine Xbox 360 spill imorgen?

Nitrius

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prisene er selvfølgelig det som står i avisa. Hva hadde du egentlig forventet deg?

5238719[/snapback]

hehe !

Helt latterlig hvor mye mas om ditt og datt det er om denne boxen. HELL,bare kjøp den imorra og stfu. Jeg er sikker på at elkjøp ikke blir utsolgt engang ! Folk snakker til og med om å møte 2 timer før WTF ?

Lenke til kommentar
Prisene er selvfølgelig det som står i avisa. Hva hadde du egentlig forventet deg?

5238719[/snapback]

hehe !

Helt latterlig hvor mye mas om ditt og datt det er om denne boxen. HELL,bare kjøp den imorra og stfu. Jeg er sikker på at elkjøp ikke blir utsolgt engang ! Folk snakker til og med om å møte 2 timer før WTF ?

5238769[/snapback]

Hehe. I Osloområdet var det skikkelig møkkavær i morges. Blir det det samma i morgen tidlig kan de jo bare sitte der i campingstolene sine...

Dr.Peedee

Lenke til kommentar

5238719[/snapback]

hehe !

5238769[/snapback]

Fint at du har meninger, og som jeg har sakt utallige ganger så gleder jeg meg sikkelig, og jeg syns det skal være lov å spørre om ting hvis man lurer på noe uten å få slike usakelig poster slengt på seg.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...