Nitrius Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Hva blir prisen på spillene til xbox 360 imorgen? er det 449 som det står i avisen regner jeg med? Må bare være sikker slik at jeg har nok penger til å ta med meg et spill hjem å Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Prisene er selvfølgelig det som står i avisa. Hva hadde du egentlig forventet deg? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Var bare at 449 er så mye billigere enn andre steder jeg har sett, så kansje det bare gjaldt hvis man kjøpte over nettet eller kansje det hadde vært skrivefeil eller lignende. Men takk for et kjapt svar =) Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 noen spiller 449 og noen andre er 499. de fleste er 499, tror det bare er PGR3, PDZ, NSFMW og Kameo som er 449 Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Prisene er selvfølgelig det som står i avisa. Hva hadde du egentlig forventet deg? 5238719[/snapback] hehe ! Helt latterlig hvor mye mas om ditt og datt det er om denne boxen. HELL,bare kjøp den imorra og stfu. Jeg er sikker på at elkjøp ikke blir utsolgt engang ! Folk snakker til og med om å møte 2 timer før WTF ? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Prisene er selvfølgelig det som står i avisa. Hva hadde du egentlig forventet deg? 5238719[/snapback] hehe ! Helt latterlig hvor mye mas om ditt og datt det er om denne boxen. HELL,bare kjøp den imorra og stfu. Jeg er sikker på at elkjøp ikke blir utsolgt engang ! Folk snakker til og med om å møte 2 timer før WTF ? 5238769[/snapback] Hehe. I Osloområdet var det skikkelig møkkavær i morges. Blir det det samma i morgen tidlig kan de jo bare sitte der i campingstolene sine... Dr.Peedee Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Prisen er det siste jeg tenker på... Lenke til kommentar
kesse Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Er det slik at man kan bytte spill på elkjøp hvis man ikke liker de? Tenker siden de har en sånn 30dagers returrett. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Prisene er selvfølgelig det som står i avisa. Hva hadde du egentlig forventet deg? 5238719[/snapback] hehe ! Helt latterlig hvor mye mas om ditt og datt det er om denne boxen. HELL,bare kjøp den imorra og stfu. Jeg er sikker på at elkjøp ikke blir utsolgt engang ! Folk snakker til og med om å møte 2 timer før WTF ? 5238769[/snapback] Fint at du har meninger, og som jeg har sakt utallige ganger så gleder jeg meg sikkelig, og jeg syns det skal være lov å spørre om ting hvis man lurer på noe uten å få slike usakelig poster slengt på seg. Endret 1. desember 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Er det slik at man kan bytte spill på elkjøp hvis man ikke liker de? Tenker siden de har en sånn 30dagers returrett. 5238796[/snapback] bytte? er du usikker bør du vente da og se hva folk sier om de, for du kan bytte de men ikke om de er brukt... Endret 1. desember 2005 av stekri88 Lenke til kommentar
kesse Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 var ikke det jeg spurte om. Hvis jeg kjøper et spill, så KAN det hende jeg syntes det er drit dårlig. Derfor lurer jeg på om det er mulig... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Kan kun bytte spill dersom forseglingen ikke er brutt - altså kan man ikke teste for så å returnere spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå