Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nordisk mobiltelefon nedtur

Anbefalte innlegg

http://www.digi.no/php/art.php?id=282054

:thumbdown:

Så gjorde de altså generalfeilen som vil koste de dyrt. Synd, for

det virket som et veldig bra alternativ. Har de ikke lest historien sin før

de lanserer? Alle vet hvordan folk reagerer på begrensninger - bare å ringe

Tormod Hermansen (tidligerer Telenor-sjef).

1GB er absolutt ingenting. 2GB er knapt noe bedre.

Ikke det at jeg trenger det selv, men synd for de som hadde håpet på et

ok alternativ.

Endret av steveak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det tror jeg og. De må bare merke det på interessen og dermed på

pengeboken før de endrer det.

:thumbup:

Det er her som med alt annet innen radio-BB, begrenset kapasitet.

Bedre at de gjør det slik enn og selge alt de greier og så har de ikke kapasitet til og levere.

Men jeg tror nok dette med så små pakker og fakturering av overforbruk vil bli raskt endret.

5235422[/snapback]

Lenke til kommentar
Det er her som med alt annet innen radio-BB, begrenset kapasitet.

Bedre at de gjør det slik enn og selge alt de greier og så har de ikke kapasitet til og levere.

Men jeg tror nok dette med så små pakker og fakturering av overforbruk vil bli raskt endret.

5235422[/snapback]

Det tror jeg også, og håper de endrer strategien før jeg sender modemet i retur.

(de skal ha det tilbake innen 19/12, om man ikke vil fortsette som kunde)

Sitter med en følelse av at de kanskje "spekulerer" i dette, å få flest mulig av pilotkundene til å sende utstyret sitt i retur, for deretter å kunne selge det samme utstyret til de samme kundene til full pris etter å ha forbedret betingelsene sine...

Slik tilbudet er nå (og det er faktisk enda dyrere enn de har sagt til digi.no: 430/680 mot de "reklamerte" 300-400 og 500-600 for hhv 1 og 2GB) , får de i alle fall ikke meg som kunde -da går jeg heller tilbake til Netcom Connect! :tease:

Lenke til kommentar

Skjønner bare ikke at de tuter på. De kunne jo bare forhørt seg med oss, så kunne

vi fortalt de hva som skal til for å lykkes :D

Vi får vel skrive det på kontoen for barnesykdommer, tenker de kommer etter

når de får tenkt seg om. :thumbup:

Synd at det ikke blir bedre betingelser.  Her på Nordmøre leverer NEAS internett 2048/512 over radio lokalt til 419.- (ubegrenset nedlasting).  Et rimeligere alternativ er 512/128 til 195.-  :thumbup:

5243615[/snapback]

Lenke til kommentar
Skjønner bare ikke at de tuter på. De kunne jo bare forhørt seg med oss, så kunne

vi fortalt de hva som skal til for å lykkes  :D

5244282[/snapback]

Vel, de er jo avhengige av at man greier og tilby et brukbart produkt.

Dette er jo mobiltbredbånd og med den elendige 3G-dekningen så vil jeg tro de har et strålende produkt for veldig mange.

De er vel ei heller ferdige med utbygggingen og derfor har de kanskje noe begrenset kapasitet, jeg advarte de på det sterkeste med og ta betalt for overforbruk.

Lenke til kommentar
Jeg også, jeg foreslo heller den gamle Telenor-løsninga med å sette ned hastigheten til ca. ISDN ved oppbrukt kvote, og fikk høre at det var verdifulle synspunkter som de ville diskutere internt...  :thumbup: 

5245371[/snapback]

Jeg også, de tenkte faktisk også på og kutte tjenesten når man nådde kvoten men dette var jo helt på jordet.

Som sagt har jeg tro på konseptet og de trenger nok litt tid for og finne ut av hvordan de skal håntere kundene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...